Back in Holland - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Back in Holland - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Back in Holland

Door: Nadia Roelofsen

12 November 2012 | Nederland, Haarlem

Gisteren kwam ik niet zo goed in slaap en doordat ik niet goed in slaap kwam, kwam Ramon dat ook niet, Ramon is om half 2 maar zijn bed uit gestapt en heeft uiteindelijk niets geslapen.
Ik ben denk ik uiteindelijk rond half 2, 2 uur in slaap gevallen en heb tot half 5 kunnen slapen.
Dus ook niet denderend veel.

Even snel gedoucht en een broodje gegeten, de meeste spullen waren al ingepakt dus rond 5 uur reden we weg uit Reykjavik.

De Garmin navigatie wist ons alleen niet naar het vliegveld te sturen omdat die het niet kende.
Hoe bizar dat het niet eens het vliegveld kent, dus na een hoop gekloot maar de borden gevold, drama natuurlijk..
Aangekomen nergens een tankstation te vinden waar we onze auto konden volgooien, dus dat hebben we hun maar laten doen helaas wel servicekosten van 30000 kronen ongeveer 20 euro, zucht...

Gisteravond wilden we alvast inchecken online in de hoop dat we naast elkaar konden zitten maar ook deze keer was het niet mogelijk, gelukkig zat er dit keer alleen een gangpad tussen ons in dus zaten we wel op de zelfde rij.

Na nog zwaar verslagen te worden met UNO op het vliegveld had ik het helemaal gehad met dat hele spel whahaha. Ja ik weet het ben een echt super slechte verliezer.

Eindelijk was het tijd om te boarden, gelukkig zat er uiteindelijk niemand naast Ramon, best raar dat we dan online die plaats voor mij niet konden reserveren dus ben ik gewoon van stoel gewisseld zodat ik lekker naast Ramon kon zitten haha.

En dan ga je de lucht in, 3 uurtjes vliegen nog maar en het tijdsverschil met Nederland was nog maar 1 uur, al leek het net alsof we opnieuw een jetlag hadden met ik maar 3 uur slaap en Ramon helemaal geen slaap haha.
Ik heb in het vliegtuig weer een heel stuk gelezen.
Heb in de vakantie totaal 5 boeken uitgelezen en ben met de zesde halverwege.

En dan land je weer op Nederlandse bodem, vanaf de lucht weer allemaal vlak, plat en strak ;)
Op de polderbaan dus moesten nog een stukje taxiën.
Bagage duurde wel een tijdje, ik vermoed dat een bepaald persoon de coördinatie niet had ;)

En daarna werden we opgehaald door Wendy, de zus van Ramon en zijn nichtje Nikki. Die al aardig de lucht ingroeit haha.
En met 3 koffers en 4 personen gaat dat nog best krap zitten haha.
maar we zijn netjes thuisgekomen.

Thuis alle spullen opgeruimd, katten vertroeteld, katten verwend haha, aaah ben zo blij om ze weer te zien heb ze echt gemist whaha.
En zij ons ook volgens mij..

En ja dan ben je thuis, toch nog een beetje onwennig en zeer benieuwd wat me de komende tijd gaat brengen in Nederland

Hoop dat jullie heb genoten van mijn blog
En hopelijk snel tot de volgende reis :)

• 13 November 2012 - 20:28

Mama:

Fijn dat jullie weer veilig geland zijn en dat jullie zo genoten hebben.Wat een fantastische reis hebben jullie achter de rug veel gezien en beleefd.liefs mama.