Happy Halloween - Reisverslag uit Front Royal, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Happy Halloween - Reisverslag uit Front Royal, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Happy Halloween

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

01 November 2012 | Verenigde Staten, Front Royal

Vanochtend werden we vroeg wakker maar ik had best redelijk geslapen. Ik zeg PLUSSSSS punt :)

Vanochtend hebben we nog een keer geprobeerd of we de blue ridge parkway konden oprijden maar nee hoor gesloten vanwege sneeuw en ijs.

Dus werd onze volgende stop shenandoah national park.
Om de gehele skyline dirve te rijden.
Eerst moesten we tanken en in het tankstation kwamen we een vrouw tegen die voetbal fan was.
Ohhh you're from holland, do you know van persie? I love van persie but I hate manchester.
Dat is toch grappig een Amerikaan die gek is van voetbal. Niet echt een sport dat fanatiek wordt beoefend in Amerika.

Aangekomen bij de skyline drive was het weer zo ver.
Gesloten vanwege hurricane sandy, bad sandy, bad sandy, you're messing up our vacation.
Dus was onze volgende stop de luray caverns. Ramon vertelde me later dat hij niet echt zin had om naar nog een grot te gaan.
3 jaar geleden viel de grot namelijk een beetje tegen.
Maar deze was wel echt prachtig mooi.
We kregen een toer van een uur en we hebben 1,25 mijl gelopen. Helaas liep er ook een vrouw mee die ongeveer 1,60 meter was en 130 kilo woog.
Dus waar de tour een uur moest duren duurde die hier een klein beetje langer want mevrouw was niet vooruit te branden.
Toch best ernstig.
Na de toer wilde we toch nog een poging wagen om de skyline drive te rijden maar het was duidelijk het hele park was afgesloten.
Hurricane sandy was een beetje wild geweest dus had een stel bomen omgewaaid en door haar lag op de hogere gelegen gedeeltes ook al sneeuw.

Dus was de enige optie die we nog konden doen naar ons hotel rijden en kijken wat we daar in de buurt zouden kunnen doen.
Aangekomen bij ons hotel hadden we besloten om te gaan bowlen.
Het leuke hier aan bowlen is dat het een leuke prijs is. 3 dollar voor een paar schoenen en per game per persoon 1 dollar.
Dus voor 7 games waren we 20 dollar kwijt, dat is nog eens leuk bowlen.
En wat nog leuker is, is dat ik dit keer Ramon heb vernederd, jihaaa, ik heb 5 games gewonnen van de 7.

Na het bowlen hadden we besloten om naar de bioscoop te gaan. Het was nogal een kleine bioscoop te noemen.
En het ging ook een beetje fout met de film starten maar uiteindelijk hebben we de film Taken 2 gezien.
Erg gave film moet ik zeggen.

Na de film hebben we in het dorpje rond gelopen want het is halloween.
Wat super schattig al die kinderen.
Zelfs baby's worden hier in de meest komische pakjes gestoken.
Je merkt echt dat het een hele happening is voor de kinderen.

Na een beetje te hebben rondgelopen zijn we bij de plaatselijke pizza boer wat eten gaan halen.
Voor Ramon een pizza en ik heb het maar op een salade gehouden zat een beetje vol van de popcorn haha.

Terug in de kamer zijn we gezellig uno wezen spelen en straks is het al weer bed tijd.
Morgen op weg naar Washington.
Hopelijk is die niet al te erg getroffen door de orkaan.
Want we hebben al menig boom zien liggen en ook heel wat stroom kabels die er aan waren gegaan.

• 01 November 2012 - 16:43

Teun: