Nu al te gek! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Nu al te gek! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Nu al te gek!

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

26 Oktober 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Nou daar sta ik dan naast de wasmachine aangezien het internet op onze kamer het niet bepaald goed wilt doen :(
Daarnaast probeerde ik gisteravond wat foto's er op te zetten van Universal Studios maar dat weigert waarbenjij.nu te accepteren. Dus de ergenis kroop al erg hoog omhoog :p

Maar laat ik met de leuke dingen bezighouden in plaats van te zeiken want daar hebben jullie natuurlijk helemaal niets aan.

Gister gingen we op weg van Los Angeles naar San Diego.
Onderweg zijn we nog langs Santa Ana gegaan om mijn knuppel op te halen en Ramon heeft die van hem ook gekocht.
Ik heb een nieuwe knuppel, ik heb een nieuwe knuppel :p
Hoezo blij :p

Bij de Starbucks in San Diego hebben we een hotel geboekt vlakbij Sea World omdat we daar ook naar toe wilde.
Besloten om in de avond onze knuppels uit te testen in een slagkooi.
Maar dat was een grote telerustelling voor mij.
De softbalmachines stonden niet hoger dan 30 mph en kwamen op oog hoogte in, dat kan je nou ook niet echt iets noemen.
Ramon heeft dus uiteindelijk 120 ballen voor zichzelf geslagen.
We gaan morgen kijken voor een andere slagkooi die wat proffesioneler is dan die van waar we gisteren waren.

Aangezien ik ook erg moe was, de moeheid slaat namelijk erg toe moet ik eerlijk zeggen :p zijn we maar een restaurant gaan opzoeken.
Lekker bij On The Border gegeten.
Het blijft een lekker restaurant vooral omdat je in het begin een mand vol met verse grote nachos krijgt :p
Dit keer was het echt teveel zelfs voor Ramon :p

Daarna zijn we lekker naar het hotel teruggekeerd waar ik in eerste instantie de foto's er op wilde zetten maar toen dat niet wilde lukken ben ik lekker vroeg naar bed gegaan want een lange nacht doorhalen vond ik helemaal niet een slecht plan.

Vanochtend werd ik niet van de wekker wakker voor de tweede keer.
Kan je nagaan hoe moe ik ben.
Lekker bij de Denny's ontbeten en meteen doorgereden naar Seaworld waar we al om kwart over 10 waren.
Wat een geweldig park is dat.
We zijn naar 4D van Sesamstraat geweest dat blijft leuk hoe oud je ook bent :p

We zijn naar het Forbidden Reef geweest erg mooi en erg bijzondere vissen.
En daarna hebben we dolfijnen gevoerd echt super.
Ramon heeft het ook gedaan en heeft de dolfijnen ook dit keer geaaid hij vond het alleen een beetje eng.
Wel weer super om met die beesten in contact te komen.
Ik kan er niet genoeg van krijgen.

Voor de rest zijn we naar verschillende shows gegaan.
Twee keer naar Shamu een orka show.
Echt geweldig mooie show, eentje overdag en eentje in de avond.
Die beesten zijn zoooo mooi maar ook zo mooi hoe ze getraind zijn en wat ze allemaal kunnen.
Kan het moeilijk allemaal uitleggen maar als je er ooit komt sla dat dan beslist niet over.
We zijn ook naar een zeeleeuwen en otter show geweest die ze in het teken van Halloween hadden gezet daar deden ze een aantal dingen na zoals Scooby Do, thriller van michael jackson en een horrorfilm erg leuk gedaan.

We zijn ook in Shrip Wrecks geweest een waterbaan, echt hier moest je zelfs helemaal door een waterval heen dus je kan begrijpen dat wij zeiknat waren.

Ook zijn we naar Journey Of Atlantis geweest een achtbaan en waterbaan in een.
Ramon is ook meegeweest.
Applaus voor Ramon hij heeft het gedaan werkelijk waar :p

We zijn ook naar een show met honden en katten geweest erg leuk gedaan en heel erg actieve show. Weer heel erg anders dan in Universal Studios.

We zijn ook naar Shark Encounter geweest daar kon je haaien zien, ik blijf het mooie beesten vinden.
Je liep daar ook door een tunnel heen waar de haaien boven je zwommen en om je heen zwommen erg mooi.

Voor de rest zijn we naar de zeekoeien geweest wat zijn die beesten ook groot zeg echt niet normaal.

Uiteindelijk zijn we tot over half 8 in het park gebleven echt niet te geloven dat de tijd zo snel voorbij gaat.

Ik had het een beetje koud dus zijn we nog even naar het hotel gegaan zodat ik een lange broek kon aantrekken.

Daarna hebben we bij de Applebee's gegeten.
Echt heerlijk gegeten.
Alleen voor mij een beetje veel.
Daar hebben we de wedstrijd tussen de Angels en de Yankees gekeken.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar de Yankees zijn de terechte winnaar.
Nu ben ik natuurlijk wel voor de Yankees en niet voor de Phillies in de World Series.
Dus dit keer maar hup Yankees hup :p

Nu hoop ik dat ik nog foto's erbij kan toevoegen maar ik kan jullie niets beloven.

  • 26 Oktober 2009 - 16:09

    Wendy:

    Sea World = heilige grond! Daar is "The Case of the Sea World Adventure" (Mary-Kate en Ashley) opgenomen! Dat dan misschien wel langer dan tien jaar terug, maar het blijft leuk ;) Je verhalen klinken weer leuk :D ik hoop dat je het nog steeds zo naar je zin hebt de laatste paar dagen! Liefs Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 38376

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: