Arizona Wildcats - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Arizona Wildcats - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Arizona Wildcats

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

29 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Tucson

Vannacht werd ik een beetje verwilderd om kwart voor 1 wakker, ik dacht dat het al lang ochtend was omdat Ramon nog op was.
Dus ik echt meerdere keren verwilderd aan Ramon gevraagd het is ochtend.
Dus Ramon op een gegeven moment, NEEEE doe maar je oogkapje weer op en ga slapen.

Dat heb ik dus ook maar gedaan ik werd dit keer wel weer vroeger wakker dan Ramon en heb even mijn tijd doorgebracht op de PSP tot dat Ramon wakker zou worden.
Daarna hebben we gedoucht.

Eenmaal buiten was het nog behoorlijk koud en had ik eigenlijk best wel spijt dat ik een korte broek had aangedaan maar ik had ook geen zin meer om naar boven te lopen.

Lekker bij de Denny's weer ontbeten het zal eens een keer niet zo zijn.

Gisteravond had Ramon op internet gekeken of we ergens een quad konden huren zonder een tour maar dat we zelf lekker konden crossen.
Ook dit keer vroegen ze om een geldig rijbewijs zucht.
Ik kan autorijden en helemaal in Amerika kan ik dat kneuzen rijbewijs zo halen, ik weet in iedere geval wat ik in Nederland ga doen. Sparen voor mijn rijbewijs dat als ik ooit weer terugkeer naar Amerika ik niet met dit soort problemen zit.

In de ochtend hebben we besloten om naar de bioscoop te gaan om Saw 6 te zien.
Hoef ik in iedere geval niet te wachten totdat die in Nederland uitkomt.

De film was echt super, ik zal er maar niets over zeggen voor de mensen die hem in Nederland willen gaan zien, maar ik vond het wel weer geweldig vet!!

Omdat de bioscoop in een groot winkelcentrum zat zijn we maar gaan winkelen om de tijd op te vullen voordat we naar de wedstrijd zouden gaan.

Weer echt teveel gekocht. Ik ben wel een beetje bang dat we mss nog een tas nodig hebben want we hebben idd erg veeel spullen haha.

Na uitgeshopt te zijn en wat geluncht te hebben zijn we naar het softbalveld gereden van de Arizona Wildcats.
Erg mooi veld, ben jaloers :p

En tering zeg wat kunnen die meiden slaan. We hebben gewoon 4 homeruns gezien waarvan 2 grand slams en eentje was er gewoon minstens 20 meter overheen en kwam tegen een gebouw aan echt ver.
Dat was de catcher, oh ja en ik moet van Ramon zeggen dat hij goed heeft gescout omdat die catcher heeft vorig jaar 31 keer er uitgeslagen.
Wooohoo ik wil ook zo slaan.

Ze speelde tegen Pima die niet echt bepaald heel erg goed waren.
Uiteindelijk hebben de Arizona Wildcats in 6 innings afgemaakt met 15-1.

Eerlijk gezegd was ik daar niet heel erg rouwig om want ik had het ijskoud het was daar ook gewoon 8 graden.
En dan denk je in een warm land te zijn haha.

Onderweg naar het softbalveld had Ramon weer een On The Border gezien dus we hadden besloten om daar maar wat te eten.
Daar hebben we ook de twee laatste innings van de World Series gekeken.
Ja het is waar de Yankees hebben verloren.
Phillies waren echt beter.
Cliff heeft gewoon de hele wedstrijd uitgegooid echt knap.

Tijdens het eten kon ik eindelijk een strawberry daquiri drinken want ik had een keer mijn paspoort mee.
Was wel even lekker.

Na het eten zijn we lekker naar het hotel teruggekeerd.
Morgen gaan we weer terug naar Phoenix waar we vrijdag terugvliegen
Snik ik ga dit leventje behoorlijk missen haha.

  • 30 Oktober 2009 - 17:30

    Robbert:

    blij dat de yankees vannacht wel hebben gewonnen...

    Klinkt alsof jullie je wel vermaakt hebben. Amerika is verslavend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tucson

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 38419

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: