Laatste dag San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Laatste dag San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Laatste dag San Diego

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

27 Oktober 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Nou vanochtend was ik dit keer wel vroeg wakker had een beetje slecht geslapen aangezien Ramon nog "rustig" door zat te ronken ben ik maar een boekje gaan lezen.

Nadat we wakker werden hebben we ons even opgefrist, daarna heb ik nog een wasje gedraaid en dat was mooi het moment dat we konden internetten aangezien het internet alleen in de wasruimte het doet. Ramon is daardoor wel verslaafd geraakt aan het pacmannen maar ja dat moet dan maar.

Na het wassen en internetten hebben we weer bij de Denny's ontbeten tot onze grote verbazing was er een oudere vrouw die ongeveer alle bediening deed en die ook nog eens van de manager op haar kop kreeg terwijl een andere serveerder bijna zijn handen niet uit zijn mouwen stak en die vrouw echt de voeten van haar lijf liep.
Maar kennelijk is dat hier heel erg normaal in Amerika, ik vond het maar zielig voor die vrouw.

Na het ontbijt zijn we naar een jet-ski verhuurbedrijf gereden dat een halfuurtje rijden verderop zat.
Helaas was die gesloten een jongen die daar net was zeiden dat ze van woensdag tot zondag geopend waren omdat het het winterseizoen er aankwam.
Hallo het is hier 86 fahrenheit dat is ongeveer 25 graden ik weet het niet hoor :p

Daarna zijn we teruggereden en hebben we ergens anders gekeken.
Alleen waar we keken moest je een rijbewijs hebben en ja die heb ik nou net niet, ik even balen dat ik nu mijn rijbewijs niet heb :( Ik kon wel achterop bij Ramon maar dat vond ik de moeite niet waard.

Aangezien het toch nog heel erg warm was zijn we teruggekeerd naar het hotel en hebben we bij het zwembad gelegen, ook wel even lekker.
Zo kon mijn was ook goed drogen want de zon scheen volop.

Na het zwemmen hebben we weer even lekker gedoucht en heeft Ramon een slagkooi gebeld. We konden daar terecht tot 9 uur dus we zijn er meteen naar toe gereden.
Dit keer wel een goede slagkooi en ook nog eens heel erg goedkoop volgens mij vonden ze het leuk dat ze een keer buitenlanders hadden we hebben beide voor in totaal 20 dollar geslagen en ongeveer een uur twee slagkooien in gebruik gehad dat is natuurlijk totaal geen geld.
Ik kon eindelijk mijn nieuwe knuppel uittesten, ik moet er nog wel heel erg aan wennen maar ik weet zeker dat ik er wat mee kan.

Het was wel even lekker om weer wat te slaan. Zal morgen wel spierpijn hebben want het is al weer bijna een maand geleden dat ik iets aan softbal heb gedaan haha.

Daarna zijn we teruggereden en hebben we in een Italiaans restaurant gegeten ook weer erg lekker.

Nu zijn we weer in de wasruimte zodat ik mijn blog op orde kan maken.
Het vervelende is dus dat hier alleen internetverbinding is we kunnen de wasruimte bijna als onze hotelkamer zien haha :p

Morgen gaan we op weg naar Tucson en dat wordt weer een lang dagje rijden ongeveer 6,5 uur
Tot morgen dan maar weer zal ik zeggen

  • 27 Oktober 2009 - 09:23

    Roger:

    Ik dacht dat Ramon nog naar een vliegdekschip wilde gaan?

    Geniet nog maar even van jullie fantastische reis. Het is erg leuk om alles te lezen wat jullie meemaken.

    Als ik jullie moet ophalen van Schiphol wil ik wel graag de vlucht gegevens.

    Groet, ook van Jenny,

    Roger

  • 27 Oktober 2009 - 22:24

    Samantha:

    Ik vind het fijn om te lezen dat je het nogsteeds zo naar je zin hebt.

    Tot snel, geniet nog van je laatste geweldige dagen! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 38384

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: