407 mijl is echt lang - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu 407 mijl is echt lang - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

407 mijl is echt lang

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

28 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Tucson

Vandaag was het alweer zover om te vertrekken vanuit San Diego.

Ramon vond mij alleen zo lekker slapen dat hij me niet wakker wilde maken terwijl de wekker al 6 keer af was gegaan.
Ikke helemaal niets gehoordt :p

Uiteindelijk heeft hij me om 9 uur toch wakker gemaakt.
Alleen het nadeel was dat een oor helemaal dichtzit van mij
Waarschijnlijk is het water van het zwembad er niet helemaal uit gegaan en aangezien ik oordopjes in heb kon het water in mijn slaap niet er uit en ik vermoed dat het er verder in is gegaan. Nu ben ik aan een oor helemaal doof.

Na ons weer opgefrist te hebben en alle spullen bij elkaar hebben gepakt. (Roger denk idd dat we een boedelbal nodig hebben haha :p)
zijn we gaan eten.
Weer bij de Denny's en weer dezelfde vrouw die al het werk deed. Ik kan het nog steeds niet geloven haha.

Daarna doorgereden naar het Padres stadium want we hadden een opdracht meegekregen vanuit Holland.
Ik hoop dat het is gelukt Roger durf het niet met zekerheid te zeggen hoor moeilijk moeilijk je zal echt moeten afwachten tot dat we in Holland zijn denk wel dat Ramon het helemaal fout heeft :(

Daarna begonnen we aan onze lange rit van 407 mijl naar Tucson.
Ik heb lekker in de auto kunnen pspen.
Ben aan een honkbalseizoen begonnen en wil het eigenlijk deze vakantie uit gaan spelen al denk ik niet dat dat gaat lukken.
Rond half drie hebben we even een Starbucks opgezocht waar we ook tegelijkertijd konden internetten.

Nog naar een Sporsautorithy gegaan die daar aan de overkant zat.
Ik heb een softbal gekocht die je aan een paal kan doen en waar je dan tegen aan kan slaan.
Ramon gaat voor de paal zorgen dus ik kan lekker gaan slaan in mijn achtertuin met mijn nieuwe knuppel :D:P

Er stond tijdens het rijden wel heel veel wind echt stormachtig en Ramon was in het donker opeens zijn voorgangers kwijt omdat er ontzettend veel zand opwaaide.
Dat was echt eng!!!

Rond 7 uur kwamen we aan bij het hotel in Tucson.
Prima hotel en als we ons pasje laten zien kunnen we gewoon 10% korting krijgen bij de Denny's.
Nooit verkeerd :p

We zijn redelijk snel gaan eten bij de Applebee's.
Ik had niet zoveel honger maar uiteindelijk toch wel redelijk veel gegeten.
We wilde weer op tijd in het hotel zijn want ik wilde een film zien alleen heb ik hem op geen een kanaal terug kunnen vinden beetje jammer.

Morgen gaan we in iedere geval lekker rustig aan doen.
Ik hoop dat het weer een beetje mee zit en dat we lekker aan het zwembad kunnen zitten.
In de avond gaan we in iedere geval naar een softbalwedstrijd. Vind ik wel erg leuk om naar toe te gaan.

  • 28 Oktober 2009 - 17:14

    Wendy:

    achtertuin?! zijn jullie verhuisd? :-D

  • 29 Oktober 2009 - 00:24

    René Post:

    Hoi Nadia,

    Wat een mooie reis heb je gemaakt en wat heb je veel gezien, leuk om zo mee te mogen kijken. Dit neemt niemand je nooit meer af. Veel succes met je volgende stappen.
    groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tucson

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 38381

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: