Toch nog maar een tas - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Toch nog maar een tas - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Toch nog maar een tas

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

30 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Phoenix

Vanochtend hebben we lekker uitgeslapen en hebben we ook lekker rustig aangedaan in de ochtend.
Pas rond half 12 gingen we ontbijten.

En jullie mogen dit keer raden waar we weer eens gingen ontbijten? :p

Na het ontbijt zijn we doorgereden naar Phoenix onze laatste stop van de vakantie
Snik :(
Ik weet zeker dat ik dit leventje ga missen als ik back naar reality moet.
Ramon weer werken ik weer geweldige therapieen volgen :p

Ik zal maar alvast gaan sparen voor nog zo een geweldige reis :p

Rond 2 uur waren bij het hotel aangekomen in Phoenix.
Gelukkig konden we gewoon inchecken.
We hebben de hele auto uitgeruimd en beseffen nu dat we echt heel erg veel spullen hebben.

En ja waar ga je dan naar toe, ach waarom niet gewoon een outlet mall :p

Ramon kon het niet laten om zijn laatste twee shirtjes van de vakantie te kopen.
Ik zelf wilde graag nieuwe glazen voor mijn zonnebril omdat die verschrikkelijk beschadigd zijn.
Grrrr en dan heb ik er zooo voorzichtig mee gedaan wat voor mij heeeeeeeeel erg moeilijk is.
Dus toen heb ik uiteindelijk besloten om een nieuwe zonnebril te kopen want het was 80 dollar en in Nederland zal je het niet goedkoper krijgen.
Uiteindelijk bij het afrekenen hoefde we maar 21,65 dollar te betalen.
We waren allebei even behoorlijk in de war maar ik heb gewoon mijn mond dichtgehouden.
Dus nu heb ik echt een mooie zonnebril voor geen geld :D
Ook hebben we toch maar een extra tas gekocht want we hebben echt gewoon teveel spullen gekocht haha.

Na het shoppen zijn we nog naar een hele grote dierenwinkel gegaan.
Jeetje echt groot. Erg leuk zou zo alles voor Mickey mee willen nemen maar die heeft al genoeg speeltjes.

Besloten om bij de Applebee's te eten omdat we dan de honkbalwedstrijd konden kijken.
Jeeeh de Yankees hebben dit keer wel gewonnen :D:D

Na het eten zijn we terug gekeerd naar het hotel en hebben we alle spullen uitgepakt.
Helaas zijn we 3 shirtjes kwijtgeraakt vanuit Hollywood
Niet dat ik niet genoeg shirtjes heb maar het is wel heel erg jammer.

We hebben die tweede extra tas idd echt nodig, niet normaal eigenlijk :p

Morgen gaan we om 12 uur vliegen. En we komen zaterdag rond half 10 in de ochtend aan.
Ik wens mezelf al succes om het dan vol te houden tot de avond in Nederland valt.

Nou mensen tot zaterdag zal ik dan maar zeggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 38371

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: