Back To Reality - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Back To Reality - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Back To Reality

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

31 Oktober 2009 | Nederland, Haarlem

Dit wordt dan mijn laatste verslag.
Vandaag rond een uurtje of twaalf thuis gekomen.

We stonden om kwart over 8 op. De laatste spullen ingepakt en toen onze auto ingeleverd.

De irritatie begon al hoog op te lopen bij het inchecken. We moesten het via een computer doen wat een zwaar gedoe was en de vrouw die er bij stond was nou niet bepaald behulpzaam te noemen.
Gelukkig waren we uiteindelijk ingecheckt.

Onderweg bij de Starbucks gegeten want ik had nou niet bepaald zin om in de vroege ochtend een vette hap te eten.

En mensen die nog geen kaart hebben gehad we hebben een aantal kaarten een beetje laat op de post gedaan onze excuses hiervoor.

We hadden wel 40 minuten vertraging naar Philadelphia.
Van Phoenix naar Philadelphia was het 4 uur vliegen en het leek langer dan op de heenreis dus dat was een beetje tegenvaller.

Aangekomen in Philadelphia hoefde we niets met onze bagage te doen maar ik was daar niet heel erg gerust over want ja ik ben dan altijd bang dat de bagage dan niet aankomt in Amsterdam en ik mijn spullen mis die natuurlijk voor mij weer erg kostbaar zijn. :p

We hadden even snel wat gegeten en zijn daarna doorgegaan voor onze volgende vlucht van zeven uur lang vliegen.
Philadelphia naar Amsterdam.
Wat een ellende ook zo een lange vlucht.
Ik heb hoogstens een half uur geslapen maar meer ook niet want elke beweging die Ramon maakte voelde ik ook weer omdat die tegen me aan leunde.

Ik had het dan ook wel rond 8 uur Nederlandse tijd helemaal gezien.

Rond half tien zijn we geland in Amsterdam woohooo.
Alleen nog door de doaune en de bagage ophalen.
Roger stond al een aardige tijd ons op te wachten om ons naar huis te brengen. Nog bedankt hiervoor

Rond 11 uur waren we thuis eindelijk.
Ik heb meteen het hele huis doorgezogen aangezien de katten natuurlijk een puinzooi van hadden gemaakt.

Nu ga ik chillen op de bank en hopelijk blijf ik dan tot vanavond wakker voordat ik een vreselijke jetlag heb :p

Voor de mensen die het nog willen weten we hebben in de vakantie ongeveer in totaal 4500 mijl gereden dat is ongeveer 7000 kilometer.

Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie deze blog hebben meegelezen en de enthousiaste reacties die ik van iedereen heb gekregen.

  • 31 Oktober 2009 - 17:29

    Tess:

    Hee meissie! Welkom thuis! Ik heb met heel veel plezier elke dag je verhaaltjes gelezen! Echt super dat je het zo goed hebt bijgehouden. Nu lekker nagenieten van deze prachtige reis! Zoiets vergeet je je leven niet meer denk ik! We moeten maar snel iets plannen met alle buitenland- gangers zodat we lekker bij kunnen kletsen :).

    Succes met je jetlag haha!

    Kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 38359

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: