Phoenix - Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Phoenix - Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Phoenix - Grand Canyon

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

02 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Na meer dan 24 uur opgebleven te zijn geweest hebben we allebei een drama nacht gehad, namelijk klaar wakker zijn om 4 uur. Hoezo last van een jetleg? :p

We waren er zo wel heel erg vroeg bij en konden dus snel ontbijten :p wafels :p
Volgens mij kom ik zo ongeveer 20 kilo aan tijdens deze reis zeg

Rond 8 uur gingen we op weg naar Flagstaff of beter gezegd de Grand Canyon :D

Onderweg wilde ik nog effe bij Montezuma Castle stoppen om toch effe te kijken.
Klein maar wel erg bijzonder dat mensen dat hebben kunnen bouwen in die tijd.

Na de stop besloten we met opendak naar Flagstaff te rijden, maar we zijn nooit bij Flagstaff aan gekomen dus reden we rechtstreeks door naar de Grand Canyon beter jammer omdat het dak nog openstond van de auto en de temperatuur wel 10 fahrenheit daalde en dat is nog best veel.

Bij de Grand Canyon aangekomen hebben we eerst maar effe gegeten omdat we al weer 3,5 uur in de auto zaten.
Daarna een super mooie film gekeken waar je door de Grand Canyon ging en ook nog het verhaal over de vroegere tijden kreeg te horen over de Grand Canyon.
Best interresant. En dit keer kon ik het niet laten om mijn eerste shirtje van de reis te kopen.

Ramon had toch besloten om een helikoptervlucht te maken over de Grand Canyon, ja je hoort het goed onze grote knuffelbeer is meegegaan en ik ben super trots op hem.

Eerst even nog bij onze nieuwe hotel ingecheckt, ook weer een erge mooie kamer. Niet veel later waren we al weer op weg richting de helikopter.

En wat was het waard, het was echt gewoon zo mooi, indrukwekkend, groot, noem maar op zo vet gewoon!!
Echt beslist een aanrader :)
De vlucht duurde ongeveer een halfuur.

Na de vlucht strond Ramon wel nog effe na te trillen maar ik stond zo ongeveer in de lucht te springen van wat ik allemaal had gezien :D

Daarna besloten om nog even het Grand Canyon park zelf in te gaan om te voet er naar te kijken, wat overigens ook helemaal niet mis was zeg!!
Echt ik kan niet geloven eerlijk gezegd dat ik dit nu allemaal mag meemaken en ben dan ook erg sprakeloos van wat ik zie want het is zooo mooi.
Niet voor niets een van de zeven wereldwonderen.

Daarna nog even naar het hotel gegaan en rond een uurtje of 8 zijn we wat gaan eten in een steakhouse, ik moet nog erg wennen aan de hoeveelheid die je op je bord krijgt gesmeten, ik had denk ik niet eens de helft van mijn bord op haha.

Morgen gaan we een bustoer nemen en kunnen we van meerdere uitzichten genieten.

Ik hoop dat ik jullie met deze foto's duidelijk kan maken met wat ik bedoel.

Kusss Nadiaaa





  • 02 Oktober 2009 - 05:51

    Hans:

    schitterende foto's vd Grand Canyon :D
    wat een uitzicht he..

    grt Hans

  • 02 Oktober 2009 - 09:19

    Wendy:

    Ziet er goed uit ;)

  • 02 Oktober 2009 - 14:31

    Roger:

    Ziet er goed uit!!
    Ik ben wel een beetje jaloers hoor.
    Hier is het pest pokke weer maar bij jullie is het top zo te zien.
    Ramon: Heel stoer dat je in de helicopter bent gestapt.

  • 06 Oktober 2009 - 19:41

    Alberdien:

    Wat top dat Ramon nu wel is gaan vliegen! De vorige x stonden we met zijn tweeen op de grond naar de rest te zwaaien terwijl zij wel de lucht in gingen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 38426

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: