Dat is lang rijden zeg!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Dat is lang rijden zeg!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Dat is lang rijden zeg!!

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

04 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou gisteren was ik echt veelste moe om nog even een reisverslag op te zetten. We waren uiteindelijk pas om 10 uur klaar met eten en daarna ben ik meteen mijn bedje ingedoken toen we weer bij het hotel waren.

Maar laten we beginnen bij het begin. Om half 8 zaten we al in de auto om van de Grand Canyon naar Alberquerque te rijden, want ja de afstanden zijn hier iets groter dan in Nederland. Het leuke is alleen wel dat het veel korter lijkt omdat het landschap constant verandert en je daar gewoon met volle teugen van kan genieten.
Na zes uur rijden kwamen we om 2 uur aan in Alberquerque wat later dus 3 uur bleek omdat de klok een uur vooruit was gegaan.

Meteen naar het Rio Grande Natural Park geweest want ik had op internet gelezen dat het heel mooi scheen te zijn, wat was dat een domper het was gewoon een rivier en een stuk bos en absoluut helemaal niets bijzonders aan, maar ja we kunnen wel zeggen dat we de Rio Grande hebben gezien.

Daarna gingen we op zoek naar ons hotel wat nog wel even zoeken was want hij stond niet in de TomTom.
Daar aangekomen moest ik erg lachen om de receptioniste. Ze vroeg namelijk waar we vandaan kwamen, toen we zeiden uit Holland reageerde ze heel verbaasd en echt zo van wooohooo this is so amazing you're guys are totally different. Ik moest er erg om lachen want het leek net alsof ze nog nooit Nederlanders in dat hotel had gehad.

In het hotel aangekomen de spullen weggezet en meteen weer weggegaan om naar Old Town van ALberquerque te gaan. Zag er erg gezellig en mooi uit, leuke sfeer en alles.

Ramon wilde toch even kijken wat het Balloon Fiesta inhield want dat was een heel groot evenement in Alberquerque.
Toen we hadden geparkeerd zei die man van de parkeerplaats je moet langs het gebouw lopen dus wij dachten oh gelukkig dat is niet zo ver maar eenmaal achter het gebouw begon er nog een ellelange weg.
Het Balloon Fiesta was niet zo bijzonder omdat er teveel wind stond konden de ballonnen niet in de lucht dus bijna niemand had zijn balloon opgezet, het was er wel heel erg druk.
Dus Ramon en ik dachten even gezellig langs de tentjes te gaan lopen maar ja wat had je anders verwacht meer dan de helft waren gewoon vreettenten. Besloten om naar het hotel terug te keren en naar een eettent te zoeken.

Toen we wegliepen was er wel vuurwerk dat was wel even mooi om te zien.

Ik wilde Mexicaans eten want ik dacht ik krijg wel genoeg van die grote vleesstukken naar binnen de komende maand. Maar waar wij ook zochten nergens een mexicaanse tent en dat terwijl je in New Mexico bent verwacht ik toch een mexicaanse tent.

Besloten na een halfuurtje gezocht te hebben maar Applebee´s te gaan. Daar heb ik gelukkig een pasta gegeten. Wat wel grappig was, was Ramon had zijn glas nog niet leeg of er werd meteen zonder te vragen een volle weer neergezet. Ik moest daar wel even heel hard om lachen.

Vandaag rijden we naar Colorado Springs, dit wordt ook weer een lange dag rijden.

  • 04 Oktober 2009 - 14:46

    Ell:

    Hey naad!

    Ziet er allemaal geweldig uit!! Stop nu maar weer met de foto's..... die blauwe lucht is belachelijk vergeleken met de bomen die hier omwaaien :-| :P

    Geniet ervan en goeie reis verder!

    xx El

  • 06 Oktober 2009 - 11:31

    Saar:

    Heey Naad!

    Echt super mooie foto's! Heb nog niet eerder gereageerd, maar lees wel al je verslagen! Ziet er allemaal echt fantastich uit :) En echt gaaf dat Ramon toch die helikopter is in gegaan!

    Have fun! *Maar dat zal wel lukken :)*

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 38424

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: