Jeetje dat maakt wel indruk!! - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Jeetje dat maakt wel indruk!! - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Jeetje dat maakt wel indruk!!

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

06 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Denver

Gisterochtend stonden we weer vroeg op aangezien we dit keer terug zouden gaan naar het USA Olympic Training Center voor de rondleiding en ze zeiden tegen ons dat 10 uur de beste tijd was omdat je dan de meeste sporters zou zien sporten.

Dit was niet echt het geval maar het was al prachtig om te zien.
Olympisch zwembad, schietbaan, fitness, gewichtheffen, turnzaal, grote sportzaal, vechtsport zaal.
En dat zijn alleen de binnencomplexen, ze hebben ook buitencomplexen maar die hebben we niet gezien.
Echt ongelofelijk groot en dan moet je ook nog nagaan dat dit niet wordt vergoed door de regering.
Er wonen en leven daar momenteel 130 sporters. Wat zou ik dat te gek vinden dat ik mijn huis kan uitstappen en in zo een groot sportcentrum sta.
Het was echt indrukwekkend.

Na de toer zijn we doorgereden naar Seven Falls. Wel leuk om te zien maar ook erg klein het was een waterval opgedeeld in zeven stukken, maar ja daarnaast is de omgeving wel weer heel erg prachtig. Dus genieten konden we wel.

Na daar even te zijn rondgehangen zijn we doorgereden naar de Cave of The Winds een grot ook erg mooi alleen was de begeleider zwaar irritant want die was ontzettend verlegen en kwam bijna niet uit haar woorden, niet echt handig als je een rondleiding gaat geven, maar ja het was wel weer mooi om te zien.

Na dat ook bekeken te hebben vonden we dat we wel genoeg in Colorado Springs hadden gezien en gingen we door naar de outlet store in Castle Rock. Dat is nog erg groot je kan het ongeveer vergelijken met het winkelcentrum van Schalkwijk. Ik was natuurlijk heel erg op zoek naar UnderArmour en Nike maar tot mijn teleurstelling zou UnderArmour pas de volgende dag hun deuren openen.
Ramon heeft heel veel kleding ingeslagen vooral bij Adidas en Nike. Hij kan echt net een vrouw zijn :p
En ik heb wat leuke spulletjes bij Nike gevonden.

Nadat we helemaal bepakt en bezakt waren gingen we opweg naar ons hotel wat net buiten Denver ligt.
Vannacht moest ik een bed met Ramon delen en met zijn gewoel en gesnurk was ik bang dat het een zware nacht voor me zou worden. Gelukkig krijgen we vandaag weer een kamer met twee kingsize bedden. Maar achteraf heb ik wel goed geslapen misschien van alles wat ik gisternacht nog heb meegemaakt wat jullie verder hier kunnen lezen.

Onderwerg naar het hotel hadden we nog een Sports Authority gezien dus uiteraard moesten we daar ook even kijken. Wel wat softbalspullen maar niet echt wat ik zocht. Heb alleen slaghandschoentjes ingeslagen.

Meteen daarna naar een Grieks restaurant in Denver gereden want het was inmiddels 8 uur en ik begon toch wel trek te krijgen.
Het was super lekker eten alleen de tent was erg ongezellig.
De serveester ging zelfs tijdens dat wij aan het eten waren het restaurant stofzuigen beetje vreemd.
Dus waren redelijk snel ook vertrokken.

Aangezien ik last heb van uitslag dacht ik er even wat vaseline op te smeren om het wat vetter te houden maar toen ik dat er eenmaal op had gesmeerd ging het ontzettend branden, pijn doen en jeuken,
Dus ben meteen onder de douche gesprongen om het er af te halen maar daar zag ik dat de uitslag ook op mijn armen kwam zitten. Ik vertrouwde dit niet en heb tegen Ramon gezegd dat we even een dokter moesten opzoeken. Alleen aangezien ze in Amerika geen dokter kennen moesten we helemaal naar een ziekenhuis naar de Eeerste Hulp dat was wel even wennen.
Nou dacht ik, ik ben daar zo klaar en dan mag ik weer terug.
Maar ik kreeg een infuus met steroiden die een uur moesten intrekken.
Na het tweede buisje dat de verpleegkunde er in had gespoten werd ik helemaal dizzy.
Na een uur trok de roodheid wel weg. Twee dokters hebben er nog naar gekeken en nu heb ik pillen meegekregen met prednison ook allemaal totaal geen troep hoor haha.
Gelukkig mocht ik daarna wel naar het hotel terug want heb echt geen zin om daar in een ziekenhuis te liggen voor wat uitslag.
Nu moet ik nog kijken hoe het met de verzekering zit maar dat moet wel goed komen.
Rond 1 uur waren we weer terug in het hotel erg brak allemaal en erg veel indrukken gehad.
Dus ik heb prima geslapen naast Ramon.

Vandaag weet ik nog niet echt wat we gaan doen maar we zijn in iedere geval de komende 2 nachten nog in Denver dus gelukkig niet hele lange stukken rijden.
Jullie horen van mij

  • 06 Oktober 2009 - 20:49

    Wendy:

    God kanonnen, ze zijn wel lekker rigoureus daar met de medicijnen hè?

    Wonderlijke grot zijn jullie ingeweest. :-D

  • 06 Oktober 2009 - 21:18

    Miriam :

    hey meis en ramon,
    wat een verhalen je mag er wel een boekje van maken leuk joh met al die fotos. geniet er van en ik lees het wel weer wat jullie verder gaan doen. ps hoeveel t-shirts heb je al gekocht????
    hahah -x- miriam

  • 08 Oktober 2009 - 03:14

    Hans:

    leuke foto Nadia :D
    wel heel klein watervalletje ;-)

    maar de Niagarawaterval is net even te ver weg ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Denver

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 38432

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: