Zion National Park - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Zion National Park - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Zion National Park

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

12 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Helaas kwam ik gisteren niet op internet dus nu een wat latere update dan dat jullie van mij zijn gewend.

Gisteren zijn we van Kanab naar Zion National Park gegaan. Dit keer was het maar een uurtje rijden en we waren er dus ook al om half 11. Alleen was het nog een heel eind rijden naar het Visitors Center en wat ik heel erg indrukwekkend vond was dat de weg door een ontzettende lange tunnel ging.
Bij het Visitors Center zijn we op de bus gestapt net zoals bij de Grand Canyon die je naar punten brengt waar je dan uit kan stappen.

Ik wilde meteen bij het eerste punt uitstappen maar toen we daar waren uitgestapt bleek er niet heel erg veel te zijn. :p

Dus meteen de volgende bus gepakt naar het volgende punt: Court of the Patriarchs, hier kon je een stukje naar boven wandelen zodat je een goed uitzicht had op 3 rotsen die Abraham, Isaac en Jacob heten.
Wel erg grappig.

Het volgende punt was Zion Lodge.
Aangezien we helemaal geen drinken hadden meegenomen hebben we daar maar een bidon gekocht die we dan elke keer konden vullen met water, het was namelijk ook een warme dag en dan is het wel fijn als je genoeg drinkt.
Bij Zion Lodge hebben we een trail van ongeveer 1,2 mile gelopen naar de Lower Emerald Pool, je kon ook naar de middelste en hoogste gaan maar dat was dan weer een heel eind lopen.

Daarna zijn we naar het punt The Grotto gegaan. Ramon had last van zijn knie dus ben ik zelf even op verkenningstocht gegaan. Zelf wil ik elke keer veel verder lopen maar ik vind het ook zo lullig als Ramon daar in zijn eentje zo lang moet wachten.

Het volgende punt was Weeping Rock, om echt een goed uitzicht te krijgen moest je 0,5 mile stijl omhoog lopen dus dat was wel effe zwaar maar het was zeker de moeite waard.

Als laatste zijn we naar de Temple of Sinawa gegaan.
Hier kon je de Riverside Walk Trail doen. Ramon heeft een stukje gedaan en ik ben weer verder gelopen maar heb toch maar niet de hele trail afgelopen want dan was ik weer een heel eind verder.

Uiteindelijk zijn we wel heel lang in het park geweest want pas om half 4 zaten we in de auto op weg naar Las Vegas.
Dit was ook nog eens twee uur rijden.

De eerste avond zouden we in een ander hotel slapen omdat Ramon heel graag naar de Motorcross wilde alleen bleek een kaartje 108 dollar te zijn en dat vond hij een beetje teveel van het goede.
Het hotel was in Downtown Las Vegas.
Ik moet je zeggen dat ik het niet heel fijn vond daar want er liepen allemaal vreemde mensen rond.

Wij zaten bij Fremont Street en dat is wel vet om te zien want de straat is helemaal overkoepeld met een dak waar elk uur een lichtshow op wordt gegeven dus dat is wel vet en voor de rest moet ik in Vegas erg wennen aan de reclameborden lichtborden en alles niet te geloven hoeveel geld daar inzit :p

We hadden snel wat gegeten bij Fremont Street en toen we daar zaten kwam iemand het terras opgelopen en liep van een bord eten weg te graaien wat andere mensen hadden laten staan ja idd erg vreemde mensen die daar liepen.

De avond heb ik heel slecht geslapen, want de buren hadden de airco aan die echt door merg en been ging.

Vandaag zijn we naar de Hooverdam geweest en naar de Premium Outlets van Las Vegas wat echt onvoorstelbaar groot is.
Straks gaan we naar Cirque Du Soleil een show die alleen in Las Vegas draait dit was nog een cadeautje die ik van Ramon heb gekregen.

Jullie zullen in een volgende update alles lezen over wat ik vandaag heb beleefd.

  • 12 Oktober 2009 - 18:14

    Maurice:

    Hallo Nadia en Ramon!!!
    Het is erg leuk om de verslagen te lezen... helemaal super!! gaaf hoor!!!! Wij zijn nu ook met aftellen begonnen!!! Heel veel plezier nog en tot later!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 38366

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: