In 1 woord GEWELDIG!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu In 1 woord GEWELDIG!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

In 1 woord GEWELDIG!!!

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

12 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ja dit is zeker een snelle update maar ik wil het ook een beetje op orde houden :)

Zoals ik al eerder had verteld waren we vandaag naar de Hooverdam gegaan waar we rond half elf aan waren gekomen.
Indrukwekkend groot.
We hebben hier de Power Plant Tour gedaan. Hier ga je ook naar beneden in de Hooverdam zelf.
Het grappige was dat we op een gegeven moment op een ontzettend grote buis stonden waar volgens mij iets van 810 gallon water door heen stroomde en dat is echt heel erg veel, je voelde het water zichzelf voortstuwen terwijl je er opstond.
De Hooverdam is tot nu toe twee keer toe overstroomd en dat kan je echt niet geloven als je straks de foto's zit en helemaal als je het in het echt ziet want het is ontzettend diep.
De Tour werd door een hele leuke man gedaan en ik vond het wel heel erg indrukwekkend.
Op de terugweg waren Ramon en ik erg blij dat we niet later waren gegaan want er stond een file die kant op van 5 mile en dan ben je wel effe bezig om daar te komen.

Besloten om toen maar naar een outlet mall te gaan waar Ramon vorig jaar ook was geweest, alleen wist Ramon de naam niet meer en was het nog erg zoeken voordat we er aankwamen. Maar het belangrijkste is dat we het hadden gevonden.
En wat groot echt niet leuk meer :p
Natuurlijk weer veelste veel gekocht moet nodig een nieuwe koffer erbij hebben want in mijn eigen koffer past het allemaal allang niet meer :p

We waren pas rond 6 uur klaar met shoppen. Daarna zijn we naar onze nieuwe hotel gegaan de Strathosphere. Ramon had deze voornamelijk geboekt omdat boven op de toren 3 thrills attracties zijn en dat vond hij wel leuk voor mij.
Bij aankomst werd ons gevraagd of we een uitzicht op de strip wilde hebben en dat zou dan 20 dollar meer kosten. Het leek ons wel leuk dus dat hebben we ook gedaan alleen bij aankomst in onze kamer bleek het zicht nou niet heel erg spectaculair te zijn :p

Voor de rest hebben we even op onze hotelkamer gezeten en even wat uitgerust want het zou ook een lange avond worden.
Rond half 9 gingen we op weg naar Bellagio waar de show Cirque Du Soleil zou plaatsvinden.
We moesten de kaartjes een uur van tevoren ophalen en ik ben blij dat we zo vroeg weg zijn gegaan want we waren maar net op tijd.
We zijn met de monorail naar Bellagio gegaan maar eerst moesten we Bally's helemaal doorlopen voordat we naar Bellagio konden. Ik heb nu meer cassino's gezien dan dat ik in heel mijn leven zal zien :p
Echt groot vooral in Bellagio daar kan je gewoon in verdwalen.
Maar gelukkig hadden we de kaarten optijd opgehaald en wilde we even snel een snack doen want we hadden nog niets gegeten en het was inmiddels al half 10.
Om half 11 begon de show en wat voor een show. Helemaal te gek heb al meerdere shows gezien van Cirque Du Soleil maar dit was echt de mooiste van allemaal. Vooral met het waterbassin dat zo mooi was gedaan.
Echt als je ooit in Las Vegas komt sla deze show niet over want het is echt een aanrader.

Meteen na de show zijn we teruggegaan naar ons hotel waar ik nu mijn verslag zit te typen. Ik ga zo wel mijn bedje opzoeken want het is hier nu inmiddels al 2 uur. En morgen zal het weer een dag worden met genoeg avonturen :D

  • 12 Oktober 2009 - 09:24

    Roger:

    Ik heb even gekeken op de site van Stratospherehotel en kan niet wachten als je beschrijft hoe de attracties waren boven in de toren. Echt voor geen goud dat ik daar in ga.

    Het was zeker wel een hele verandering van de mooie natuurparken naar het drukke en indrukwekkende Las Vegas?

    Je reisverslagen zijn echt heel leuk om te lezen.

    Doe de groeten aan Ramon.

    Groet,
    Roger

  • 12 Oktober 2009 - 16:29

    Ronald:

    He Ramon,

    nog een lekker zalfje laten smeren??

  • 12 Oktober 2009 - 16:33

    Ronald:

    Nadia,

    zo te lezen heb je het wel naar je zin. ( leuke verslagen )
    Het is toch wel een flinke overgang van die natuurparken naar de "bright light city". Leuk ook dat Ramon met jou wel mee gegaan is met de heli boven de Grand Canyon. ( petje af voor hem )

  • 12 Oktober 2009 - 17:51

    Miriam:

    Zal ik een koffer komen brengen??? -x- miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 38379

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: