Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

13 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Aangezien we gisteren allebei erg laat zijn gaan slapen was het lang uitslapen vandaag.
En dit keer heb ik ook een avond echt goed geslapen en eerlijk gezegd kon ik dat ook wel even goed gebruiken.

Maar dit betekende dus dat we pas om 1 uur aan het ontbijt zaten.
Was overigens wel een erg lekker ontbijt.
Daarna hadden we besloten om alle tassen uit de auto te halen en even te kijken wat ik in totaal al heb uitgegeven want tot nu toe gaat het allemaal van Ramon zijn creditcard af.
Na alle tassen die ik had uitgepakt blijk ik al iets van 16 t-shirts te hebben gekocht :p

Vandaag wilde we ook even wassen en nu hadden we er ook tijd voor dus dat hebben we meteen ook even gedaan. Onder het wassen is Ramon nog naar de sportschool in het hotel gegaan. Tja je zou het maar niet kunnen laten :p

Nadat we met het wassen klaar waren was het al weer een hele tijd verder want het was al inmiddels 5 uur in de middag.
Ramon heeft toen gekeken voor een ATV-tour want dat wilde ik heel graag. Dat koste nog erg veel moeite om dat te boeken maar het is gelukt morgen ga ik quad rijden woohoooo. Heb er erg veel zin in.

Voor de rest hebben we ook besloten om naar nog een show te gaan. We vonden de show O van Cirque Du Soleil zo indrukwekkend dat we hebben besloten om er nog een te boeken morgen gaan we nu dus naar Mystere dat is ook een show van Cirque Du Soleil. Ik ben erg benieuwd moet ik eerlijk bekennen.

Rond 6 uur zijn we eindelijk echt het hotel uitgekomen en hebben we de monorail genomen naar het einde van de strip nou ja bijna het einde naar MGM Grand Hotel. Vandaar zijn teruggelopen naar de Stratosphere helemaal aan de andere kant van de strip dus in totaal hebben we ongeveer 5,5 km gelopen.

Maar wat indrukwekkend allemaal. We hebben even stil gestaan bij Bellagio waar een show werd weggeven met de fonteinen. Heel erg mooi om te zien.
Voor de rest hebben we nog een heel klein stukje gezien bij Mirage van een vulkaanshow met vuur en uitbarstingen, was ook erg mooi om te zien.
En als laatste hebben we bij Treasure Island nog een show gezien met piraten en vuur. Hier moesten we wel 3 kwartier wachten voordat het doorging en een kwartier voor het begin wisten ze nog niet zeker of het doorging omdat de wind te hard zou zijn. Gelukkig hebben ze het wel doorlaten gaan anders hadden we 3 kwartier voor niets gewacht.

Ik vind het echt bijzonder om hier te zijn. Het is ongelofelijk groot, je kan toch niet geloven dat er om een hotel een hele achtbaan om heen loopt. Zoals bij New York New York het geval is.
En Caesar Palace waar zo ongeveer het hele tijdperk van Julius Caesar is nagebouwd.
Nou echt mensen die nog nooit in Las Vegas zijn geweest en er ooit komen zullen hun ogen uitkijken.

In het begin vond ik 4 nachten een beetje teveel want ik ben niet van het gokken en ik dacht wat heb ik dan in Las Vegas te zoeken maar al een avondje over de strip te lopen is een adembenemende attractie.

Ik ga nu richting mijn bed want denk dat de quad tour van morgen nog best zwaar gaat worden.

Welterusten allemaal en voor de mensen in Nederland goedemorgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 38400

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: