Last day - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Last day - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Last day

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

14 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het was vandaag een zeer vermoeiende maar fanatastische dag.
Aangezien het onze laatste dag in Vegas zou zijn hebben we het ook goed ingevuld.

We stonden al om 7 uur op omdat we om half negen opgehaald zouden worden voor de ATV-tour.
Na nog best een lange tocht rijden waren we bij het plaatsje waar we de ATV-tour zouden doen.
Echt super.
Het was een behoorlijk ruig terrein met nog behoorlijke hoge heuvels en dalen. Na anderhalf uur quad rijden gingen we luchen bij een oud mijnkamp was wel erg leuk ingericht.
Na de lunch dacht ik dat we nog wel een tijdje zouden rijden maar toen gingen we alweer terug dat vond ik wel jammer want ik had het wel veel langer kunnen uithouden vond het echt super cool om te doen.
Wat Ramon en ik niet wisten was dat we na de quad tour nog een mijn gingen opzoeken.
Niet zomaar een mijn maar een goudmijn. Best indrukwekkend. En het grappige is dat er gewoon nog steeds goud en zilver in die mijn zit maar omdat het te duur is om het te delven blijft het er gewoon zitten.

Daarna was de tijd weer aangebroken om de hele weg terug weer te rijden en het was best krap in de auto dus dat was niet heel erg aangenaam te noemen.

Terug in het hotel hebben we redelijk rustig aan gedaan we waren zo smerig.
Ik heb nu eindelijk een keer een bad genomen, vind een bad zo lekker en het erge is dat ik in elk hotelkamer al een bad heb gehad maar er nog nooit gebruik van had gemaakt nu kon het tenminste.

Nadat we ons beide hadden opgefrisd gingen we met de Monorail naar Treasure Island om onze kaartjes voor Cirque Du Soleil op te halen.
Dit moet namelijk een uur van te voren.
Daarna even lekker bij Starbucks wat gedronken. Ramon wilde namelijk wel eens wat anders dan al het slootwater dat hij elke keer krijgt.
Dit keer hadden we ook tijd om de hele show van de vulkaanuitbarsting te zien bij Mirage.
Erg mooi en bijzonder.

Om 7 uur begon dan de show van Cirque Du Soleil Mystere. Echt weer een prachtige show en ook deze is aan te raden. Zo bijzonder. Dit keer kon de bodem weer elke keer omhoog en omlaag gaan. Dat is echt zo mooi om te zien want dat hebben ze niet in Amsterdam.

Na de show hebben we besloten om terug te lopen naar het hotel, nog wel een eindje maar iets minder ver dan gisteren. Onderweg bij Denny's wat gegeten.

Terug in het hotel zijn we in de toren gegaan naar de observation deck. Super mooi om te zien met al die lichtjes
Ik ging natuurlijk ook de thrill attracties doen. Helaas was de insanity gesloten dus kon ik alleen de x-scream en bigshot doen.
Ook leuk hoor daar niet van.

Ramon vond het doodeng al om naar te kijken ik vond het wel leuk, totaal niet eng :p
En erg mooi om zo boven Las Vegas te hangen.

Daarna zijn we weer terug naar onze hotelkamer gekeerd. Dit wordt mijn laatste nachtje slapen in Las Vegas.

Morgen gaan we verder richting San Fransisco. Ook niet verkeerd :)

  • 14 Oktober 2009 - 20:29

    Maurice:

    Hey Nadia en Ramon, wat gaaf allemaal!!! Wij gaan natuurlijk ook over een aantal dagen naar San Diego en Las Vegas en ff 2 vraagjes:
    1. Wat is volgens jullie de beste tijd om naar de Hooverdam te gaan i.v.m. de drukte.....
    2. Hoe laat is het donker in Las Vegas??? het lijkt ons namelijk heel mooi om in het donker aan te komen zodat we alle lichtreclames e.d. mooi kunnen zien.....

    Nou zet hem op he!!! En eet die grote ook nog wel eens een Low Fat sandwich bij de Subway?? hahaha!!! waar gaan jullie nu Heen??
    Las Vegas Speedway trouwens nog gezien??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 38414

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: