Let's go Angels Let's go - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Let's go Angels Let's go - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Let's go Angels Let's go

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

23 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend stond ik voor mijn doen laat op want ik werd pas om kwart over 9 wakker, ik was zelfs later dan Ramon wakker en dat is deze vakantie nog geen een keer gebeurt.
Tot 10 uur zou het ontbijt er zijn in ons motel dus we hebben ons snel even omgekleed voor het ontbijt, in de lobby aangekomen stelde het ontbijt echt helemaal niets voor dus zijn we de auto ingestapt en maar weer eens naar de Denny's doorgereden.

Terug bij het hotel zijn we bij het zwembad gaan liggen. Het zwembad water was wel heel erg koud maar als je er eenmaal doorheen was ging het wel in iedere geval bij mij. Ramon genoot meer van de whirlpool.
We hebben niet heel lang bij het zwembad gelegen omdat er wat meer op het programma stond.
Maar ondanks dat we niet heel erg lang bij het zwembad hebben gelegen heb ik toch nog kleur gekregen, beetje verbrand want zonnebrand dacht ik niet nodig te hebben.

Rond 1 uur gingen we op weg naar Santa Ana want ik wil hier ontzettend graag een handschoen en een knuppel kopen.
Een handschoen heb ik namelijk een Wilson A2000, ik zal er wel heel erg aan moeten wennen en zal mijn oude handschoen wel heel erg gaan missen.
De knuppel een easton synery was niet in mijn maat die hebben ze nu besteld en als we op weg gaan naar San Diego gaan we die ophalen want dan komen we er praktisch langs.
Ramon gaat dan waarschijnlijk ook een knuppel kopen alleen wel met een aardig prijs kaartje haha. Dus daarom had hij hem niet vandaag gekocht omdat hij er nog wel even over na moest denken.

Nadat we weer uit waren geshopt was het zover op weg naar het Angels Stadium.
Ik vind het echt een prachtig stadium.
Het is veel mooier dan het Rocky's stadion.
Binnengekomen hebben we even wat eten gekocht omdat we nog niet hadden geluncht.
In het begin van de wedstrijd was het voor mij nog wel even wennen maar later in de wedstrijd kwam ik wat meer los.
We zaten in het linksveld en hadden nog prima zicht.
In de eerste inning ging het al goed want Angels kwamen met 4-0 voor maar ja wie de Yankees kent zal ook wel begrijpen dat ze terug komen en dat kwamen ze inderdaad in de zevende inning met 6 punten. Toen had ik moet ik je eerlijk zeggen wel een beetje de moed opgegeven dat de Angels nog zouden winnen. Maar de Angels komen weer aan slag en scoren gewoon 3 punten.
Geweldig het was echt spannend vooral in de negende inning yankees aan slag.
Rodriguez krijgt opzettelijk vier wijd, Matsui krijgt vier wijd en Cano wordt raak gegooid.
Gelukkig ging Swisher uit en was de wedstrijd gewonnen door de Angels.
Het hele stadium ging uit hun dak, vooral de twee die naast mij stonden.
Leuk dat ze enthousiast waren maar niet fijn voor mijn tenen. En helemaal met mijn slippers aan heb ik nu echt blauwe tenen aangezien die vrolijk in het rond sprong maar niet keek waar die belande dus elke keer als er een hit werd geslagen ging ik voor Ramon staan om mij veilig te stellen voor zijn enthousiasme.
In de laatste inning was het zo grappig want naast Ramon stond een Yankee fan te bidden en naast mij stond de Angel fan te bidden.

Ik ben nu echt Angel fan misschien als ik ooit in het Yankee stadium kom en daar zo een belangrijke wedstrijd zie dat ik dan weer Yankee fan wordt maar vond de Angels zo goed vandaag was zo onder de indruk, van alles eigenlijk wel.
Het stadium, het spel echt alles gewoon super vet.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden :p

Na de wedstrijd zijn we nog naar de fan shop gegaan.
Ik heb de rally monkey woohooo :p
En natuurlijk een shirt van Abreu :)

We zagen toen we weer terug liepen naar de auto een monument van Nick Akenhart
Een jongen van 22 die omgekomen is in een auto ongeluk door een dronken rijder. Hij was op weg om in de Majors te spelen bij de Angels.
Erg triest om zo iets dan te lezen.

Ik heb echt een super dag gehad en ben zeer onder de indruk, ik zal zeker goed slapen vanavond van alles wat ik heb meegemaakt woohooo :D:D

Morgen gaan we naar Universal Studios dat zal ook helemaal te gek worden :)
Helaas is onze laatste week al weer aangebroken het gaat allemaal zo snel.
Ik moet alweer bijna terug naar het koude kikkerlandje snik hahaha..

  • 23 Oktober 2009 - 07:16

    Maurice:

    Super gaaf zeg!!!!
    Geniet nog maar ff van jullie laatste week!!!!

  • 23 Oktober 2009 - 20:49

    Robbert:

    ANGELS SUCK!!!! GO YANKEES!!! ;-)


  • 24 Oktober 2009 - 06:43

    Wendy:

    Dat ik me serieus afvraag hoe jullie al die zooi mee terug gaan krijgen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 38371

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: