Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

22 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtned was ik al weer vroeg wakker omdat ik ook vroeg naar bed was gegaan.
Ramon heb ik heel lief nog wat laten slapen.
Ja ja soms kan ik wel lief zijn :p

Vandaag stond op de planning om in iedere geval naar Los Angeles te gaan.
Ik wilde naar een softbalwinkel maar dat hadden we in Denver opgezocht en we wisten dus allebei de naam niet meer en aangezien het internet een beetje stroef liep hebben we besloten om via Malibu en Santa Monica naar Los Angeles te rijden.

Erg mooi stuk rijden want je reed praktisch de hele tijd langs het strand.
We zagen ook heel veel surfers.
Als ik dat zo zie begint het bij mij ook wel te kriebelen.
Onderweg in Malibu zijn we even gestopt omdat we echt heel veel surfers zagen was wel leuk om te zien.

In Los Angeles aangekomen zijn we naar Hollywood gegaan.
Wendy ik heb goed nieuws voor je, de Olsen Twins zijn voor jouw :D
Het was wel even zoeken dus we hebben maar een map gekocht van de namen en waar ze zaten want anders had ik ze denk ik niet gevonden.
Ik zal het naar je opsturen zodra ik in Nederland ben dus nog even afwachten :)
Maar ik ga er natuurlijk wel wat moois van maken :p

Wat me opvalt is dat er ontzettend veel mensen in pakken rondlopen waarmee je op de foto kan ik heb dat niet gedaan want dat kost je natuurlijk weer allemaal geld.
We hebben nadat we de ster hadden gevonden even wat geluncht.
Natuurlijk voor mij weer veelste veel.

Daarna zijn we naar Madame Tussaud gegaan.
En ja ik weet dat we er in Amsterdam ook een hebben maar deze was echt vet.
Heeel erg groot en erg leuk gedaan.
Ben blij dat ik dit heb gedaan want het was echt veeeeel leuker dan in Amsterdam.
Het blijkt dat hier Madame Tussaud pas 3 maaden open is dus dat is wel leuk.

Daarna hebben we bij dezelfde winkel weer een map gekocht maar dit keer waar de sterren wonen.
Wie er op de map stonden kende ik niet echt dus dat was wel jammer.
Even door Beverly Hills heen gereden maar je kan maar weinig van de huizen zien want meestal hebben ze gigantische heggen en schuttingen en daar ergens achter zit hun huis.
Maar het is wel indrukwekkend om te zien hoe groot sommige huizen zijn die je wel kunt zien.

We hadden het redelijk snel gezien en besloten maar om ons hotel op te zoeken.
Het was vandaag wel super lekker weer en erg warm, we hebben de hele dag met open dag gereden en dat was zelfs warm.
Dus we dachten lekker te gaan zwemmen als we in on hotel zouden zijn want we hadden het allebei wel heel erg warm.

Aangekomen in het hotel bleek het zwembad gesloten te zijn voor onderhoud, al sinds 30 september, maar wij zagen niemand bezig en het water zat gewoon nog in het zwembad. Volgens mij hebben ze gewoon geen zin om het zwembad open te gooien.
Eenmaal op de kamer bleek het internet ook niet te werken dus dat was een dubbele teleurstelling.

Ik was het al helemaal zat en had ook nog eens koppijn van hier tot Tokiyo. Dus ik zei tegen Ramon in de lobby zullen we gewoon een ander hotel boeken.
We hebben even gekeken en een Super 8 motel gevonden die redelijk betaalbaar was. En met zwembad want dat is waar we weigenlijk voor willen gaan, het wordt morgen hier namelijk 90 fahrenheit dat is ongeveer 32 graden dus dan is een zwembad niet heel erg verkeerd om te hebben.
Kan ik ook nog een beetje aan mijn kleur werken.

Bij het uitchecken zei de receptioniste dat we even Expedia moeten bellen, hopelijk krijgen we een vergoeding.
Aangekomen bij het motel waren we dik tevreden, grotere kamer, mooi zwembad en een whirlpool.
Heerlijk daar gaan we morgen zeker weten gebruik van maken.

Daarna gingen we wat eten, we wilde bij de Applebee's eten maar die was te koop dus besloten we maar bij Stonefire grill te eten.
Gaat daar wat anders aan toe want je moet eerst bestellen en betalen en dan mag je zelf een tafel kiezen en wordt je eten gebracht.
Wel minder mensen om je heen die vragen of alles goed gaat en dat is ook wel een keer prettig.
Lekker gegeten.
Terug naar het motel hebben we bij de Walgreens nog even boodschappen gedaan vooral aspirine, want ik moest echt wat aan mijn hoofdpijn doen.

Morgen gaan we wat chillen bij het zwembad en daarna gaan we naar het Angels Stadium mijn eerste echte Major League wedstrijd in mijn leven en dan ook wat voor een gewoon eentje van het postseason.
Heb er erg veel zin in :D:D

  • 23 Oktober 2009 - 00:52

    Wendy:

    Mary-Kate en Ashley <3 echt super tof dat je aan me hebt gedacht !! :D Ben wel jaloers hoor haha. Het klinkt allemaal weer super gaaf verder! Kus Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 38413

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: