Een auto is soms best saai - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Een auto is soms best saai - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Een auto is soms best saai

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

22 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Gisteren kwam ik niet op waarbenjij.nu omdat ze de website aan het vernieuwen waren dus nu twee snelle updates achter elkaar.
Dit is ook voor mezelf want ik kan je nu echt niet meer vertellen wat ik de eerste dag heb gedaan :p

In San Fransisco hadden we even wat uitgeslapen want dat merk ik wel, elke keer als ik in een grote stad ben ga ik veel later naar bed dan als we in een klein stadje overnachten.
Dus de laatste nacht in San Fransisco was een beetje laat dus had ik de slaap ook goed nodig.

We gingen dus ook laat op weg. Onze eindpunt zou Montery zijn maar uiteindelijk veel verder gereden.
Het begon niet heel erg goed de reis want we wisten niet precies waar Highway 1 was dus hebben we eerst 1,5 door een stadje gereden voordat we eindelijk echt de goede weg hadden.

Eenmaal in Montery aangekomen zagen we dat Los Angeles iets verder was dan Ramon had gedacht. Ramon dacht dat het ongeveer 70 tot 100 mijl er vandaan lag terwijl het eigenlijk 320 mijl was. Ik ben blij dat hier alles in mijlen wordt gerekend want in kilometers wil je het niet weten.
In Montery hebben we wel even geluncht en daarna zijn we onderweg gegaan voor wat meer mijl dan we eerst hadden ingepland.

Aangezien we de kustweg wilde duurde het nog langer want een groot gedeelte ging door de bergen langs de zee.
Wel heel erg mooi maar ook heel erg lang.
In San Luis Obispa hebben we getankt en daar zag ik mijn tweede ongeluk in 2 dagen erg grappig.
Vond het wel mooi om te zien. 3 auto's waren op elkaar geklapt.
Daar hou ik nou van wat actie op zo een lange dag rijden.

Uiteindelijk zijn we in Santa Barbara aangekomen. Ramon moest nog wel een redelijk groot gedeelte in het donker rijden en in Amerika is dat stukken anders zoals bij ons de A9 uber verlicht is heb je hier alleen reflectoren dus moet je je behoorlijk inspannen.
Daarnaast rijdt Ramon alles en als je al een hele tijd in de auto zit en je ook nog moet inspannen is dat natuurlijk wel erg zwaar.

In Santa Barbara hebben we een Best Western opgezocht deze was wel heel erg duur dus dat was wat minder.
Daarnaast deed ons internet het ook niet goed. Wel leuk was dat als we het raam uitstapte we bij het zwembad zaten.
Niet dat we daar gebruik van hebben gemaakt maar het is wel leuk om te zien.

Ik ben redelijk vroeg gaan slapen want ik was echt kapot.
De volgende dag wisten we nog niet precies wat we zouden doen.
Wat we uiteindelijk hebben gedaan kan je in de volgende update lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 38417

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: