Colorado Springs - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Colorado Springs - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Colorado Springs

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

05 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Vanochtend waren we wat later wakker maar dat kwam ook omdat de klok een uur later was dus voor ons was het gewoon nog half zeven.

Rond negen uur zijn we weer in de auto gestapt om weer een klere eind te rijden naar Colorado Springs.
Aangezien we geen ontbijt hadden bij het hotel zijn we in Santa Fé gestopt om even te ontbijten bij Denny's.
Erg lekker al moet ik het zelf zeggen wel natuurlijk ongelofelijk veel haha.

Rond 3 uur moest Ramon weer een Subway opzoeken :p
En die vrat nog even een footlong naar binnen, dit keer heb ik overgeslagen want ik zat nog proppie vol van het ontbijt.

Wat wel grappig is, is dat onderweg het landschap weer helemaal veranderde. Nu was het behoorlijk groen terwijl we eigenlijk veel dor en rotsen zijn tegengekomen. Maar nu echt groen begroeide heuvels ook wel weer leuk om te zien.

Rond 4 uur kwamen aan in ons hotel in Colorado Springs. De koffers op de kamers gezet en daarna zijn we vertrokken naar het USA Olympic training center. Zoveel leuke shirtjes :) En Ramon en ik hebben dus ook allebei twee shirtjes ingeslagen.
Morgen gaan we een tour maken door het center waar we de sporters ook allemaal kunnen zien sporten lijkt ons erg interessant.

Vanaf het Olympic Training Center doorgegaan naar Old Town, daar zijn we alleen doorheen gereden omdat het voor de rest niet echt veel bijzonders was.
Voor Ramon zijn we voor scheerschuim nog naar de Wal-Mart gegaan. Ja Wen hij gaat zich nu echt scheren :p
Het is zo groot daar dus het duurde al ruim 10 minuten voordat we hadden gevonden wat we zochten.

Daarna meteen gaan eten, dit keer wel een Mexicaans restaurant gevonden. Echt heerlijk gegeten.

Morgen gaan we verder Colorado Springs beetje bekijken. En we gaan naar een outlet store van Nike en UnderArmour :D:D
Daarna rijden we door naar Denver

Dus morgen weer een nieuwe update ;)

• 05 Oktober 2009 - 10:27

Wendy:

Helleeu :D je foto's zien er weer gaaf uit! Dat trainings centre lijkt me echt tof om te zien, maar de gehele omgeving ziet er ook prachtig uit. Geniet nog van je resteren 25 dagen! xoxo

• 05 Oktober 2009 - 12:59

Wendy:

Oh gelukkig, stel je voor dat ie zich helemaal niet scheert tijdens de reis. Heb ik ineens een soort uit de kluiten gewassen Vader Abraham als broer. :-)

• 05 Oktober 2009 - 13:22

Samantha:

Hee!

Wat leuk om iedere dag wat te lezen. Spendeer niet teveel tijd achter de pc he! Je moet alles zien daar :D

Leuke foto's ook!
    Geniet er van en ik hoop morgen een vervolg te lezen ^^

Liefs, Sam