Auto dag - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Auto dag - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Auto dag

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

15 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Bakersfield

Vanochtend ging de wekker van Ramon al om 8 uur maar omdat ik zo moe was hebben we de wekker een uurtje verder gezet want om 8 uur kwam ik echt mijn bed niet uit.
9 uur ging nog steeds moeizaam maar het luktte, wel erg rustig aangedaan want pas om half 12 zaten we in de auto op weg naar death valley.

De TomTom wilde weer een erg bijzondere route nemen, maar al na een paar meters op een onverharde weg zijn we omgekeerd want we waren bang dat onze mooie auto dat niet 11 mijl ging volhouden.
Later konden we de borden gewoon volgen.
Het was nog erg ver rijden naar het visitors center.
Daar aangekomen vroegen we welke richting we het best konden rijden om naar seqouia te gaan.

We hadden besloten om lekker in de auto door death valley heen te rijden want het was 91 fahrenheit en dat is nou echt te warm om te zeggen ik ga lekker een trail lopen.
We zijn wel op punten gestopt om foto's te maken.
Het is wel bijzonder om te zien maar niet dat ik zeg wooohooo ik vind dit geweldig.
Bij paramint springs zijn we gestopt om even wat te eten. Dat er in Death Valley ook echt mensen wonen kan ik maar moeilijk begrijpen.
Ik moet niet denken om daar te wonen.
Ver van de echte bewoonde wereld en helemaal met die hitte..

Na het eten zijn we verder gereden naar Ridgecest, vandaar hebben we besloten om naar Bakersfield te rijden waar we dan voor een hotel zouden zoeken.
Was nog best een afstand rijden want we kwamen pas om half 8 aan in Bakersfield.
Besloten om een Best Western hotel op te zoeken omdat die altijd wel goed zijn.
Die hadden we dan ook wel snel gevonden was wel fijn.
Daarna nog naar de pizzahut gereden en omdat we zo laat geluncht hadden hebben we een pizza gedeeld.
Lekker op onze hotelkamer opgegeten.

Morgen gaan we wel wat vroeger opstaan om naar Seqouia te gaan.
Vanavond kan ik lekker vroeg mijn bedje induiken :D:D
Heerlijk slapen.

  • 16 Oktober 2009 - 17:59

    Robbert:

    Jammer dat je niet meer tijd had voor death valley. The Artist Pallet en Zabriskie Point zijn echt heel erg mooi (maar ja, over smaak valt niet te twisten toch?).

    Wij hebben een keer in Death Valley overnacht (Furnace Creek Ranch). Wel lachen: airco moet aan om te kunnen slapen en het zwembad is zo warm het lijkt wel lauw; niet lekker ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bakersfield

Mijn eerste reis

PHOENIX

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Back To Reality

30 Oktober 2009

Toch nog maar een tas

29 Oktober 2009

Arizona Wildcats

28 Oktober 2009

407 mijl is echt lang

27 Oktober 2009

Laatste dag San Diego
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 38386

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: