Relaxation - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Relaxation - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Relaxation

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

04 November 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag waren we iets vroeger wakker maar hebben we redelijk rustig aangedaan.
Gisteravond hadden we op internet nog even gekeken naar massage salons in Washington.

Mijn rug doet een beetje pijn dus waarom niet dan even genieten van een lekkere massage.
En voor 90 minuten, 100 dollar vind ik geen slechte prijs.
Dus vanochtend had Ramon voor mij voor 12 uur een afspraak gemaakt.
Dus wij op weg naar Dupont Circle.
Bleek ons metrostation in Rosslyn vanwege werkzaamheden gesloten te zijn, gelukkig reden er wel gratis shuttle bussen maar het was nogal een chaos.
Dus de eerste keer werden we de verkeerde kant op gestuurd maar uiteindelijk gingen we de goede kant op.
Bij massage salon aangekomen heb ik echt een heerlijke massage gehad.
Helaas zit het zo vast en dan vooral ook mijn schouder partij dat die mevrouw het niet allemaal los kreeg.
Maar het voelt wel stukken beter dan de hele dag met pijn lopen dus ik ben blij dat ik toch maar heb gedaan.
Ramon moest wel lang wachten maar heeft zich uiteindelijk met een glamour vermaakt haha.

Na de massage zijn we even naar een Starbucks gegaan en nu snap ik ook waarom Dupont Circle de homo wijk genoemd worden. Kolere wat liepen er hier veel rond, in alle soorten en maten.

In eerste instantie zouden we fietsen huren om nog een deel van Washington te verkennen maar uiteindelijk hebben we besloten om er gewoon een relaxt dagje van te maken.

Dus terug aangekomen in ons hotel, hebben we even een duik in het zwembad genomen en daarna een lekkere lange douche op de hotelkamer.
Nog even verslagen worden met Uno.. Zelf had ik geen zin meer om de metro naar het centrum te nemen en gewoon lekker een hapje in het hotel te eten.

Dus dat hebben we dan ook maar gedaan, helaas kreeg ik gefrituurde kip met botten en ik hou er niet echt van om botten te kluiven maar ik had wel lekker groente en salade erbij. Heerlijk, soms kan je dat echt gaan missen.

Na het eten zijn we weer terug gegaan naar onze hotelkamer en verder gegaan met Uno spelen, we raken nog eens verslaafd aan het spel.
Ik ga vanavond redelijk op tijd naar mijn bedje omdat ik aardig moe ben na een dagje relaxen haha.
Misschien komt nu wel de moeheid eruit van de hele reis die we hebben ondernomen.

We kunnen namelijk niet echt zeggen dat dit een reis is waarin we veel uitrusten, niet dat ik het erg vind, want ik geniet nog steeds met volle teugen en kan bijna niet geloven dat we alweer een maand onderweg zijn en alweer bijna naar huis moeten.
Grote bummer maar ondertussen blijf ik nog lekker genieten jihaaa :)

  • 04 November 2012 - 16:44

    Mama De Leeuw:

    Volg jullie al een paar weken leuk die fotos en leuk reisverslag fijn dat ju7llie het zo naar jullie zin hebbenmaar kan er vandaag geen felicitatie voor je moeder af?lIEFS MAMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 38373

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: