Iceland here we come - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Iceland here we come - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Iceland here we come

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

09 November 2012 | Verenigde Staten, Framingham

Vanochtend hebben we rustig aangedaan en al onze spullen herpakt en ingepakt. We moesten om 11 uur uitchecken en ja wat ga je dan doen.

Helaas had Ramon al gezegd dat we de auto om half 4 moesten inleveren terwijl we pas om half 9 vliegen.

Eerst een ontbijt bij de Subway en daarna rustig even bij de Starbucks zitten. Lekker op een luie bank de tijd volmaken tot 1 uur want we hadden besloten om naar de film te gaan.

De film hotel transylvania 3d was echt super gaaf, hoop voor de mensen dat deze in Nederland uitkomt want het is een echte aanrader.

Na de film gingen we op weg naar Boston, gezien Ramon bij het ophalen van de auto voor een tank moest betalen (een bedrag wat hij er nog nooit in heeft gekregen hoe leeg hij hem ook zou rijden) wilde hij perse de tank zo leeg mogelijk rijden.
En dat heb ik gemerkt, ik werd helemaal panisch bij het idee dat we het niet zouden redden en dat we met een auto met lege tank ergens in de middle of boston zouden staan.
Oke misschien wat overdreven maar dat zit in mijn aard.
Uiteindelijk aangekomen bij Trifthy stond er op de teller dat er nog 5 mijl mee gereden kon worden.
Erg netjes van Ramon maar niet goed voor mijn hart.

Bij Thrifty begon de manager nog van er zit geen deposit op je creditcard. Waar heeft die vent het over, we hebben al lang betaald we komen hem terug brengen.
Hij was een beetje vaag en deed echt werkelijk waar heel erg raar, gelukkig was er uiteindelijk niets aan de hand.

Wat er met de bekeuring is gebeurd is me niet helemaal duidelijk. Maar dat zien we denk ik wel nog op de creditcard verschijnen haha. En anders hebben we gewoon heel veel mazzel.

Daarna zijn we met het busje naar de luchthaven gereden waar we een hele tijd moesten wachten. En hoe doodt je dan de tijd, gewoon UNO spelen.. helaas ga ik niet winnend het continent verlaten gezien Ramon 3 keer het spelletje heeft gewonnen. We spelen elke keer tot 150 punten dus dan kan je nagaan dat 1 game nog best lang kan duren haha.
Maar het staat nu dus 6-9 voor Ramon, ik zeg revanche in IJsland haha.

Uiteindelijk konden we onze bagage loosen. 3 koffers met respectievelijk de gewichten, 25, 27 en 26 kilo. Toch nog netjes gedaan al zeg ik het zelf.
Helaas hebben voor niets peperdure kaarten gekocht omdat we niet naast elkaar kunnen zitten.
Kan er toch best boos om worden, betaal je zoveel en boek je samen dan mag je toch wel verwachten dat een luchthaven ons naast elkaar plaatst. Ben er behoorlijk pissed off over, kut service, ik hoop van harte dat we het nog onderling kunnen regelen want Ramon zit ook nog eens 2 rijen verder. Goed klote..

Nu zitten we wel in de lounge omdat we met onze tickets daar toegang toe hebben en kan ik dus mijn blog typen.
Over een uurtje gaan we Amerika verlaten.
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik een geweldige tijd heb gehad hier.
Ondanks een aantal dingen die niet helemaal in ons voordeel werkte.

We komen in IJsland om 7 uur in de ochtend aan dus we gaan behoorlijk brak worden.
We hebben ook voor in IJsland een auto gehuurd omdat je echt anders helemaal nergens naar toe kan.
We gaan waarschijnlijk daarna genieten in de Blue Lagoon en er een rustig dagje van maken om een beetje te ontspannen van de vlucht en van de jetlag haha.

Tot in IJsland dan maar mensen.. Adios

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Framingham

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 38349

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: