Shop till you drop - Reisverslag uit Central Valley, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Central Valley, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

06 November 2012 | Verenigde Staten, Central Valley

Vanochtend werd ik om een uurtje of negen heerlijk wakker, Ramon was redelijk rustig geweest wat ik zeer waardeerde ;)
En dan kom je bij het ontbijt aan, en wat zie je dan.
Waaaaaah een wafelmaker, dat maakt mijn dag toch weer helemaal goed.
Heerlijk zelfgemaakte wafels :)

Onze eerste doel van vandaag was een batting cage met een softbal en honkbal winkel. Na een halfuurtje komen we daar aan, dicht, de man had geen stroom. GVD.
Ik vind het verschrikkelijk erg voor de mensen die geen stroom hebben maar ik wordt er lichtelijk wel moe van dat zoveel dingen niet door kunnen gaan door die hurricane.
Ik ben op vakantie en moet daar van genieten!!

Dus ja wat doe je dan, naar je tweede doel van vandaag.
Volgens horen en zeggen de grootste outlet van Amerika.
Ik vond hem ook wel heel erg groot, in iedere geval de grootste van degene die wij hebben gehad op onze reis.
En dan is het zaak om je in te houden omdat je al zoveel shirtjes hebt.
En wat heb ik me moeten inhouden phoef dat was toch moeilijk.
Uiteindelijk heb ik maar 1 trui gekocht, vind het wel knap van mezelf.

We hebben ook een extra koffer gekocht een maatje groter dan die ik geleend heb van de vader van Ramon. Dus dat is GROOT!
Maar Ramon zijn oh zo trouwe liefdevolle koffer is na 24 jaren trouwe dienst toch echt deze vakantie aan het eind van zijn latijn.
Hij gaat nog wel mee naar huis maar dan moet hij toch echt afscheid gaan nemen van zijn koffer.
Ik hoop dat iedereen hem hierin kan steunen, in dit afscheid.

Geluncht hebben we bij de Applebee's voor vandaag, natuurlijk heel veel dus avondeten zou er voor mij niet echt in zitten.
Daarna zijn we rustig naar onze hotelkamer gegaan die praktisch naast de outlet mall ligt.

De auto uitgeruimd, wat ontzettend maar dan ook ontzettend veel troep met zich mee brengt.
Daarna zijn we nog even naar de Wal-Mart gegaan, waarschijnlijk een van de laatste keren van deze reis dat we die nog zien.
En dat was dan ook wel weer duidelijk aan het eind.
Het wagentje was weer volgestouwd ;)

Na de Wal-Mart zijn we lekker in het hotel wezen zwemmen, heerlijk.
Na een uurtje hadden we het alleen wel weer gezien..

Daarna hebben we een pizza gehaald voor ons avondmaal, niet echt slimme keuze want heb bijna niets kunnen eten omdat ik al zo snel vol zat, ach ja..
Bij de Wal-Mart hadden we ook nog 2 maskers gekocht dus hebben we heerlijk gerelaxt met een gezichtsmasker.
Mijn huidje voelt weer als een donsvachtje aan ;)

Uiteraard ook nog Uno gespeeld, voor de geïnteresseerde ik sta nog steeds achter 5-3..

Oh en Wendy super bedankt voor de boeken die je hebt opgestuurd kan ze gewoon op de Samsung tablet lezen.
Ideaal gezien ik bijna door de 4 boeken heen ben die ik had meegenomen.
Hoef ik in iedere geval niet voorzichtig en rustig aan te lezen omdat ik anders geen boeken meer heb.

Ik ga zo weer slapen en grienen omdat het mij echt te snel gaat en ik alweer bijna Amerika ga verlaten mweeeeeh, ik wil niet naar huis, nog langer niet, nog langer niet...

  • 06 November 2012 - 15:15

    Teun:

    Haha Heloween is toch al geweest ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Central Valley

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 38359

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: