Election day - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Election day - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Election day

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

07 November 2012 | Verenigde Staten, Framingham

Helaas echt een verschrikkelijke nacht gehad maar verbazingwekkend niet heel erg chagrijnig vanmorgen.
Meestal als ik een slechte nacht heb gehad ben ik niet te genieten.
Na een lekkere douche, lekker wezen ontbijten, je merkt aan alles dat dit een van de duurdere hotels op onze reis is.
En dat merk je dus ook aan het ontbijt, heerlijk wat veel keuze :)

Na het ontbijt hebben we even de oh zo grote koffer gevuld die we hebben gekocht, zo dat ruimt op, er ligt nog genoeg troep in de auto maar vergeleken met de troep die er eerst in lag, valt dit hartstikke mee.
We zijn hier alleen niet zo vriendelijk voor het milieu.
We gooien veel lege flesjes weg, rijden wat weg aan benzine, maar ach ja het is vakantie.

Vanaf Central Valley zijn we richting Boston gereden, we slapen een eindje buiten Boston omdat de hotelprijzen echt misselijkmakend duur waren.
Aangekomen bij ons hotel, waren we nogal verbaasd over de receptioniste van ons hotel.
Wat een chagrijnige kuthoer.
Heel grof omdat zo te zeggen maar zo hoor je echt niet je klanten te behandelen.
Als we niet al hadden gereserveerd hadden we zeker rechtsomkeert gemaakt en een ander hotel gezocht.
Was gewoon werkelijk waar onbeschoft.

Na ingecheckt te hebben, zijn we naar de film gegaan.
Argo, ik had een beetje last van de taalbarrière waardoor de film voor mij wat minder leuk was, waarschijnlijk als ik hem met ondertiteling had gezien had ik het tien keer beter gevonden.

Avondeten hebben we weer genuttigd bij Applebee´s, echt weer heerlijk gegeten.
Daarna heeft de tomtom via de toeristische route, lees in het donker zonder lantaarnpalen over godvergeten verlaten weggetjes, ons naar het hotel gestuurd.

Uiteraard hebben we in het hotel weer Uno gespeeld het staat nu 5-5

Zoals iedereen misschien wel weet is het nu ook election day in Amerika.
Ramon en ik hopen toch echt dat Obama gaat winnen maar het gaat vrees ik een nek aan nek race worden.
We blijven het volgen maar ik zal mijn vingers kruisen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Framingham

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 38375

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: