Sneeuw? - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Sneeuw? - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Sneeuw?

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

08 November 2012 | Verenigde Staten, Framingham

Vanochtend hadden we allebei redelijk uit geslapen, toen ik wakker werd dacht ik ach ik laat Ramon gewoon nog even lekker doorslapen die jongen kan het wel goed gebruiken.

We hebben uiteindelijk vanochtend besloten om niet naar Boston te gaan, vanaf hier met openbaar vervoer is het niet te doen en waarschijnlijk als je met de auto gaat betaal je torenhoge kosten om te parkeren.

Dus eerst gingen we ontbijten bij de Denny's die een stuk verder op zat, dus we zaten rond 12 uur pas aan ons ontbijt. Wel erg lekker en erg veel, dus de komende 6 uur zou ik zeker weten vol zitten.

Volgende plan zou het Salem Witch Museum zijn.
Had op een Amerika forum gelezen dat het wel leuk was dus ik dacht ach je kan altijd een gok wagen.
Het was opzich leuk maar de hele rondleiding in zijn geheel duurde maar een halfuur, dat was niet de totale planning.

Dus wat dan? Inmiddels was het buiten ook gaan regenen en om dan te zeggen we gaan gezellig het historische Salem even verkennen was niet helemaal de juiste planning.

Dus ik zei we kunnen ook poolen of bowlen had namelijk geen zin om weer naar een bisocoop te gaan.
Ramon had ook wel zin om te bowlen dus op zoek naar een bowlingbaan.
Op de Tom-tom een bowlingbaan opgezocht. De eerste was dicht, gelukkig ook maar want was erg vervallen.
De tweede lag 13 mijl verderop dus wij gingen op weg.
Kwamen daar aan was het een kegelbaan.
Uiteindelijk wel 3 spelletjes gespeeld maar het was echt een baan uit de jaren 80 leek het wel. Dus ik blijf erbij dat ik liever had gebowld.

Wie zou ooit verwachten dat het nog eens moeilijk zou zijn om in Amerika een bowlingbaan te vinden... Nou dat hebben wij ondervonden.

Tja en dan sta je dus na 50 minuten weer buiten en dan sta je buiten in de sneeuw... Zucht... Daar hadden we niet om gevraagd, gelukkig was het natte sneeuw dus nog niets aan de hand.

Ik had nog niet echt honger maar we reden wel naar een On the border restaurant die we hadden gevonden.
Uiteindelijk toch maar een omritje naar een Wal-Mart gemaakt want ik had toch echt nog slaappillen nodig. Neem aan dat je ze in IJsland niet zo makkelijk kan verkrijgen.

En daarna toch maar naar On the border gegaan. Heerlijk gegeten.
En van mij moest en zou dat toetje er in gaan.
Wel gedeeld maar die sizzling applepie is daar zo verrukkelijk, als ik er al aan denk, smelt ik al.

Weer buiten, shit de sneeuw blijft liggen niet leuk.
Voor Ramon ook niet leuk om te rijden..
Al heeft Ramon vandaag wel zich even geïntegreerd in de Amerikaanse rij cultuur.
Hij was het onnodig toeteren van die Amerikanen zou zat dat hij dacht doe ik het ook maar even.
Voor dat we naar het restaurant gingen had Ramon ook een actie voor het stoplicht, hij ging even dragracen, dus met slippende banden reed hij weg bij het stoplicht, heb zo gelachen.
Ach we zijn maar domme Nederlanders wat boeit het, gewoon doen alsof het normaal is ;p

Uiteindelijk aangekomen in het hotel zijn we Uno gaan spelen, het staat nu gelijk met 6-6... Hé bah ik wil winnend het land uitgaan hahaha.
En dan luister je naar het weer nieuws niet leuk, voorspelling 5 inches sneeuw, ongeveer 12,5 centimeter, bah, morgen moeten we vliegen naar IJsland en vertraging staat niet in mijn planning, mag best gebeuren vanuit IJsland naar Nederland maar niet van Boston naar IJsland.

Eerst die stomme orkaan en nu sneeuw dat roet in onze vakantie gaat gooien?

Hoop dat jullie voor ons kunnen duimen haha

Oh nog leuk feitje, ik dacht dat ik irritant kon zijn maar ik heb ondervonden dat Ramon dat ook kan zijn, kicken nu snap ik waarom we zo goed bij elkaar passen. Hou van mijn lieverd hihihi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Framingham

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 38376

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: