Voor het eerst business - Reisverslag uit Gloucester, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Voor het eerst business - Reisverslag uit Gloucester, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Voor het eerst business

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

10 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Gloucester

Daar zit ik dan in mijn hotelkamer om op 5 uur Nederlandse tijd een blog te schrijven. Hier is het inmiddels 11 uur in de avond dus zeker ook bijna bed tijd.

De vlucht was werkelijk waar super haha.
Van Amsterdam naar Reykjavik hadden we een stoel tussen ons vrij en de steward was heel aardig en kwam met allemaal snoepgoed langs.
Ook hadden we gewoon lekker een schermpje in onze stoel wat we drie jaar geleden niet hadden dus was de vlucht van 3 uur zo afgelopen.

Na 2 uur op het vliegveld van IJsland te hebben gewacht konden we weer boorden om op weg te gaan naar boston.
In het vliegtuig binnen gekomen kwamen we tot onze verrassing in de business class te zitten, we waren vanwege omstandigheden even geüpgraded.
Dus ik heb voor het eerst in mijn leven business class gevlogen.
Heb ik dat ook weer eens meegemaakt.
Aangekomen in Boston, de mensen die al eens naar Amerika zijn geweest kennen het al, was de eindeloze security checks.

Daarna hebben we onze auto opgehaald helemaal naar onze zin. Een Ford escape helemaal top :)

Na onze auto te hebben opgehaald hebben we nog ongeveer drie kwartier gereden naar ons hotel.

Nu lig ik in mijn bed en ga ik snel mijn oogjes proberen te sluiten. Morgen al weer een drukke dag voor de boeg.