Yeah baby rainy rainy.. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Yeah baby rainy rainy.. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Yeah baby rainy rainy..

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Chicago

Vanochtend is echt de eerste echte ochtend dat ik lekker lag te slapen maar wakker werd doordat ik Ramon hoorde schreeuwen.
Dus ik draai me om, wat doe je idioot!
Bleek het de housekeeper te zijn die onze kamer wilde schoonmaken.. Grrr eindelijk een dag dat ik slaap, gebeurt dit. Tja daarna was ik uiteraard klaar wakker.

Vanochtend was ons eerste doel het Skydeck van de Willis Tower. Onderweg hebben we gegeten bij een corny bakery, erg lekker. Helaas kwam het daarna ook met bakken uit de hemel.
Waar het gisteren stralend weer was, was het nu prut. Alhoewel de temperatuur gewoon nog 17 graden was, maar het bleef maar regenen.

We zijn toen we een Macy's tegenkwamen naar binnen gegaan om even een paraplu te kopen, de goedkoopste van 30 dollar, die we ook bijna meteen sloopte toen we buiten kwamen totdat we er achter kwamen dat de paraplu automatisch openging als je op een knop drukte. Ach ja de technologie van tegenwoordig.

We zijn daarna verder gelopen om naar het Skydeck te gaan.
Daar aangekomen bleek het zicht 1 mijl te zijn dus we dachten ach daar gokken we op.

Aangekomen boven waar we onze kaarten konden kopen bleek het zicht 0 te zijn..
Tja om dan voor 17,50 dollar per persoon naar boven te gaan, vonden we net teveel van het goede.
We hebben daar nog even in de winkels rondgekeken om te wachten of het wat zou opklaren maar dat was vrij kansloos. Ondanks dat we niet omhoog konden, kon ik het weer niet laten om die oh zo commerciële foto te kopen.
Ramon vond het wel mooi met de foto's die we hadden maar ik vind ze zo leuk :p
(waarschijnlijk wordt Ramon helemaal gek van me, met mijn foto tic, gezien Ramon daar helemaal niet zo van houdt en ik elke keer zeg, ach toe Ramon nog eentje kom op :p)

Vanochtend hadden we besloten om vanwege de regen maar naar een museum te gaan maar later hebben we besloten om gewoon lekker naar de bioscoop te gaan.

Na vandaag weer een heel deel van Chicago te hebben doorkruist waren we bij een hele grote bioscoop aangekomen waar we al een paar maal langs hebben gelopen sinds we hier verblijven maar het was ons nog nooit opgevallen dat daar een bioscoop zat.
En ach het was maar een bioscoop met 21 zalen dat valt natuurlijk ook niet zo op.

In de bioscoop hebben we Paranormal Activity 4 gekeken. Serieus wat was dat een scheit film.
Had ik nou maar de voorgaande delen bekeken dan had ik geweten dat dit een super slechte film zou zijn maar helaas.
Nadat de film was afgelopen was het me ook opgevallen dat ze allemaal pooltafels hadden binnenin.
We hebben toen lekker 2 uur gepoold. Ik heb gewonnen wooohooo.
Oke ik zal wel eerlijk zijn Ramon stond met 5-3 voor toen we besloten om de beslissende pot te spelen.
En die heb ik gewonnen nananana..

We hebben toen ook besloten om in dat zelfde gedeelte een hapje te eten gezien het feit ik geen zin had om weer heel Chicago te moeten doorkruisen om iets te eten te vinden en uiteindelijk hebben we daar ook prima gegeten.

Na het eten zijn we lekker naar ons hotelkamer teruggekeerd waar we er helaas ook achter kwamen dat de bestemming waar we morgen naar toe gaan een uur later is waardoor we morgen heel vroeg moeten opstaan om op tijd te zijn voor de tour op de Indianapolis Motorspeedway.
Dus luitjes ik zeg welterusten voor zo meteen, want ik ga nu vrij snel mijn oogjes dichtdoen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 38422

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: