Verkeerschaos - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Verkeerschaos - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Verkeerschaos

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

29 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Gisteravond was ik zo moe en redelijk laat thuis dat ik geen puf meer had om mijn blog te updaten dus vandaar nu pas weer een blog berichtje.
Gisteren had Ramon zijn wekker gezet en waren we dus weer redelijk vroeg op pad.
Onze eerste stop was bij de CNN, waar we een inside CNN tour hebben gedaan.
Was wel vet om te zien hoe het daar allemaal in zijn werk gaat.

Na de CNN tour hebben we een heerlijke smoothie gekocht en lekker in het centennial olympic park gezeten. Ja ja je hoort het goed, olympisch park, in 1996 waren de olympische spelen in Atlanta wat sommige zeker weten omdat nederlands softbalteam daar toen ook was.
Heerlijk daar in het zonnetje genoten van onze smoothie, genietend van kinderen die lol hadden met de fontein.
En het zou waarschijnlijk een van de weinige dagen nog zijn dat het zonnetje zou schijnen dus dan moet je er wel van genieten.

Onze volgende stop was het Georgia Aquarium. Wat een super gaaf aquarium is dat zeg. Je kon allerlei verschillende dingen aanraken, er was een grappige 4d show en een super gave dolfijnen show.
Wat lijkt mij dat super zeg om zo een baan te hebben tussen zulke prachtige beesten.

Na daar een hele tijd rond te hebben gelopen zijn we weer richting ons hotel gelopen wat nog een aardige wandeling was, op de heen weg hadden we nog wat tussenstops en vermaak van mensen die een onderdeel van de Atlanta marathon liepen maar de meeste waren ook helemaal verkleed.
En sommige hadden op zijn zachtst gezegd nogal moeite met het rennen.
Ik kon het niet maken om te filmen maar Ramon en ik heb erg genoten.
En we kunnen veel zeggen maar er deden ook mensen met een maatje meer mee en ze doen het wel.

Terug in ons hotel hebben we besloten om weer te eten in een on the border restaurant. Heerlijk gegeten.
Na het eten zijn we snel nog langs de wal-mart gereden om even nog wat slaappillen te kopen om deze vakantie door te komen.

En het top punt van de avond zou een show van cirque du soleil zijn.
De tent van cirque du soleil lag 5 minuten rijden van de wal-mart af. Dus wij reden iets over zevenen weg bij de Wal-Mart en kwamen nog te laat bij de show.
Had er goed de kolere over in.
Over een stuk van 600 meter hebben we een uur gedaan.
We konden nog op tijd zijn bij de show maar we werden een parkeergarage ingestuurd en nergens bordjes hoe we bij de tent moesten komen.
Dus na een ontzettend groot stuk omgelopen te hebben waren we een kwartier te laat.
We waren niet de enigen want er kwamen echt ontzettend veel mensen te laat.
Misschien een les om het verkeer iets meer te regelen want er waren zoveel mensen die dan doorrijden en dan hem op het laatste moment inprikken en helaas zijn Amerikanen dan ook bereid om ze voor te laten gaan.
Zo asociaal, wij staan toch ook in die file, ze zorgen er alleen maar voor dat het langer duurt.
De show daarentegen was wel super mooi en de rest van de avond hebben we wel heel erg genoten.

Rond half 12 kwamen we weer terug in ons hotel en ik was echt kapot moe en ben dus ook meteen gaan slapen.