Moede rbeer met 4 kindjes - Reisverslag uit Bartlett, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Moede rbeer met 4 kindjes - Reisverslag uit Bartlett, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Moede rbeer met 4 kindjes

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

12 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Bartlett

Helaas kon ik gisteren mijn blog niet updaten, gezien het feit dat internet er uit ligt. Dus vandaar 2 updates op 1 dag.

Na ons mega ontbijt, tja was even vergeten hoe groot de porties in Amerika kunnen zijn, zouden we een walvissentocht doen maar door de weersomstandigheden kon het niet doorgaan. Erg jammer maar achteraf gezien waarschijnlijk niet eens zo heel erg want het heeft de hele dag alleen maar geregend.

Door de regen besloten we maar eerst een Walmart op te zoeken. Uiteraard kan je je daar in verdwalen dus hebben we daar zeker wel een uurtje door heen gelopen.

Daarna zijn we op weg gegaan naar het outlet centrum wat we in eerste instantie van plan waren om dat vandaag te doen. In het outlet centrum wilde Ramon zich inhouden maar hebben we beide ontzettend veel gekocht.
Vrij laat waren we daar klaar en gingen we op zoek naar ons hotel wat nogal een grote opgave was, gezien ze op de grens van twee stadjes liggen en het adres niet werd gevonden door de GPS.

Daar aangekomen werd ons gewaarschuwd voor een moeder beer met haar 4 kinderen en dat we geen eten in de auto moesten achterlaten.
Dus eenmaal bij onze kamer aangekomen wilde we onze auto uitruimen maar heb ik Ramon toch maar vriendelijk verzocht om weer terug in de auto te gaan. Ramon was heel snel op dat moment en zat binnen enkele seconden in de auto.
Wat was nou het geval moeder beer stond ongeveer 10 meter van onze auto vandaan en haar kindjes drentelde vrolijk rond haar heen op zoek naar eten.
Nadat ze eindelijk weg waren heb ik nogal bibberend de auto uitgeruimd omdat Ramon dat al niet meer durfde.
Helaas heb ik door de adrenaline stoot die door mijn lichaam schoot geen foto's kunnen maken. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik dit niet veel ga meemaken.

Aangekomen in de kamer waren we super verrast. Wat een super kamer, als we in onze bed lagen konden we over de white mountain national forest kijken wat een ongeloofelijk prachtig gezicht.
En nog een leuke bijkomstigheid was dat de kamer een jacuzzi bezat.

Dus helemaal tevreden hebben we onze oogjes dichtgedaan :)

• 12 Oktober 2012 - 08:08

Berdy:

Wauw wat een ervaring!!!
    Zo zonde dat je daar geen opnames vanhebt maar begrijp wel waardoor je daartoe niet gekomen bent.
    Enkel al deze ervaring is de reis meer dan de moete waard.
    Geniet!!