Early birdies - Reisverslag uit Louisville, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Early birdies - Reisverslag uit Louisville, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Early birdies

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Louisville

Wat doen wij als we op vakantie zijn? Ach gewoon om kwart over 6 opstaan want we zijn op vakantie :p

We dachten dat een ground tour om 1.10 p.m. op de indianapolis motorspeedway wel een mooie tijd zou zijn.
Alleen waren we vergeten dat de klok een uur vooruit ging en we wisten ook niet hoe de ochtend spits in chicago zou zijn.
Dus het zekere voor het onzekere nemen en vroeg op staan.

En dan merk je al wat een drukte van belang het is in zo een grote stad als Chicago.
Toeteren gaat volgens mij dag en nacht door en de ambulances hebben ook dag en nacht hun jankende sirenes aan en toeteren er ook op los om door het verkeer te komen. Toch best bijzonder.
Maar we hebben niet echt last gehad van een ochtendspits dus dat was wel heel erg fijn.

Rond half 12 kwamen we aan bij de motor speedway.
Wat heb ik toch genoten van mijn lief. Hij leek net zo'n jongetje in een chocolade fabriek. Hij heeft de hele tijd daar rondgelopen met pret oogjes.
Omdat we zo vroeg aangekomen waren konden we ook met de tour mee van 12 uur.
Ik heb niet zo veel met races, maar om op deze racebaan te staan vond ik zelfs indrukwekkend.
De tour maakt een rondje over de oval, waar we op de start/finish uit de bus mocht stappen en als we wilden konden we de brick lane kussen, wat wij overigens achterwege hebben gelaten.
Na een rondje over de oval te hebben gereden zijn we naar het media center gegaan waar we ook naar binnen mochten.
Kolere wat was het daar groot niet normaal meer.
Daar hebben we ook een race control gezien.
We zijn op het podium geweest. Daarna zijn we nog door de garage alley gereden, dat zijn pas veel gagrageboxen. De man die de tour deed, was ook heel erg leuk.

Na de tour zijn we nog in de hall of fame museum geweest, ja ja en wie hangt daar twee keer met zijn foto en wie zijn auto staat daar? De flying dutchman arie luyendijk, hell yeah.

Na van dit hele gebeuren genoten te hebben en na 100 keer van Ramon te hebben gehoord dat de man de tour zo leuk deed zijn we op weg gegaan naar Louisville. Op een gegeven moment tikte onze thermostaat in de auto ook 80 fahrenheit aan, de eerste keer sinds we op reis zijn.
Voor de mensen die in het natte nederland zijn blijven steken, 80 fahrenheit is dus bijna 27 graden jihaaa :)
En ja helaas kwamen we onderweg ook nog een outlet mall tegen.
En uiteraard konden wij het ook niet laten om even daar naar toe te gaan.
En toch weer de nodige dingen te kopen.
Heb me dit keer echt een halt toe moeten roepen anders heb ik echt geen ruimte in mijn kast ondanks de dingen die ik alweer heb weggegooid.

Na de outlet mall zijn we door gereden naar ons hotel voor de avond.
Daar hebben we even iets opgezocht om te eten, ik kwam een on the border restaurant tegen in de tomtom en was helemaal blij verrast.
3 jaar geleden hebben we daar meerdere malen echt heerlijk gegeten.
Alleen een nadeel aangekomen op de plaats van de bestemming bleek de on border restaurant al een paar jaar niet meer te bestaan.
Grote bummer.
Uiteindelijk zijn we toen maar weer verder gereden en zijn we bij een applebee's wezen eten, dat is altijd lekker.
En echt Ramon en ik hebben echt zeer genoten van de uber gay persoon die ons bediende. Hij was zo schattig echt zo leuk :p

Toen we terugkwamen hebben we ook eindelijk eens wat kunnen wassen. Heerlijk :)
Ik ben ook weer lekker in bad geweest.
Life is good :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Louisville

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 38361

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: