Hip loft in the smokies - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Hip loft in the smokies - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Hip loft in the smokies

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

29 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Vanochtend werd ik weer eens wakker van Ramon zijn gesnurk en was ik het helemaal zat.
Dus ik roep zo GVD Ramon , kap nou eens.
Had het zo gehad, het leek alsof hij dit keer een heel oerwoud kaal wilde maken.
Dus ik uiteindelijk verder slapen, wordt ik om 8 uur wakker, zie ik Ramon op de bank zitten, hij bleek uit bed te zijn gestapt na dat ik zo had geschreeuwd, hij dacht dat ik hem anders echt wat zou aandoen.
Toch lief van hem.
Ik weet namelijk dat hij me de slaap gunt die ik nodig heb en dat hij er ook niets aan kan doen dat hij snurkt maar ik kan zo slecht tegen weinig slaap.

Nadat ik wakker werd hebben we ontbeten en zijn we op weg gegaan naar onze volgende bestemming.
Eerst zijn we nog naar de Wal-Mart gegaan om eten te kopen voor vanavond omdat we in een lodge zitten en niet een dorpje in de buurt hebben.
Daarna zijn we doorgereden naar de tallulah gorge state park.
Hier hebben we een behoorlijke wandeling gemaakt en behoorlijk wat trappen gezien.
Maar ook dit park was weer prachtig.
Na een trail van 3 mijl te hebben gelopen en ongeveer 400 trappen omlaag en 400 trappen omhoog waren we ook wel kapot.

Daarna zijn we doorgereden naar onze lodge.
Wat is dit prachtig niet normaal zeg.
Het is dat we hier maar 1 nacht verblijven maar ik had me hier zo een week kunnen vermaken.
Na dat we ons spullen hadden binnengehaald zijn we meteen de hot tub ingesprongen die op de veranda staat, het is buiten inmiddels gedaald tot 49 fahrenheit, dat is ongeveer 9 graden maar in de hot tub was het echt heerlijk.
Er lopen hier ook twee kittens rond.
Zo lief, niet normaal en eentje geniet er van om geknuffeld te worden, helaas mag je ze niet binnenlaten anders hadden ze van mij binnen mogen blijven. Vind het zo zielig dat ze buiten moeten blijven :(
Ben iets te grote dierenvriend.

Zo ga ik ook nog even in bad en morgenochtend vast en zeker nog een keer van de hot tub genieten.
Maar mensen die naar Amerika gaan en rond dit gebied komen raad ik deze cabin echt aan, van alle gemakken voorzien en midden in de bossen.
Heerlijk om zo te genieten van alle pracht dat Amerika te bieden heeft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 38362

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: