Baseball hall of fame - Reisverslag uit Cooperstown, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Baseball hall of fame - Reisverslag uit Cooperstown, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Baseball hall of fame

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

16 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Cooperstown

Vanochtend is het me weer niet gelukt om uit te slapen, ik zal maar niet melden door wie het komt kuch kuch ramon...

Toch lief dat ik ben, heb ik Ramon laten liggen, waardoor we ongeveer rond 10 uur op pad gingen.
Een ontzettende mooie weg door het bosgebied, alleen was het erg jammer dat het heel erg regende waardoor het er een beetje troosteloos uitzag.

In Cooperstown aangekomen zijn we naar de Baseball Hall of Fame and Museum geweest.
Wat is dat ongelooflijk groot, maar wel echt mooi gedaan. Na een stukje in het museum te hebben gelopen zijn we eruit gegaan om eerst even wat te lunchen voordat we weer terug zouden gaan.
Na 3 uur had ik het allemaal wel gezien en was ik er wel een beetje klaar mee.
De vermoeidheid speelde ook parten.

Na het museum hebben we nog wat winkels bezocht, ik was op zoek naar een pet, maar omdat ik een mini hoofd heb, hadden ze voor mij geen pet in mijn maat, beetje jammer als je in Cooperstown bent het walhalla van de honkbalwereld.
Uiteindelijk heb ik wel 3 t-shirts gekocht waarvan twee met een super leuke tekst erop :)
Aangekomen bij de auto zag ik in de verte een agent een bon uitschrijven voor onze auto. De agent meldde dat we langer dan twee uur er stonden en dat we net te laat aankwamen omdat ie hem al uitgeschreven had. Dus is het een duur dagje geworden met een boete van $35

In de Inn aangekomen hebben we nog een leuk praatje gemaakt met de receptioniste, in de kamer aangekomen hadden we weer een prachtig uitzicht, wat geniet ik daar toch van. Helemaal toen de zon onderging gaf dat echt een magisch effect wat op mijn facebook te zien is.
Ik had geen zin om weer terug naar Cooperstown te gaan om in een restaurant een hapje te eten.
Ramon is toen naar Cooperstown gereden om een pizza te halen.. En wat voor een pizza, kolere wat een ding. Gelukkig was Ramon zo verstandig om er maar eentje te kopen.

Nu zitten we lekker op de kamer honkbal te kijken en gewoon lekker te chillen.
Morgen gaan we weer verder genieten van de natuur want dan staat er een aantal natuurparken in de planning