Lange autorit - Reisverslag uit Goshen, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Lange autorit - Reisverslag uit Goshen, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Lange autorit

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

20 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Goshen

Gisteren was ik zo ongelooflijk moe en toen we aankwamen op de kamer was ik lekker aan het pspen, dat ik dacht mijn blog komt morgen wel :)

Gisteren stonden we vroeg op, gezien het de hele avond had geregend kon je de waterval niet goed zien door de ongelooflijke damp die er af kwam dus helaas geen mooie afscheidsfoto.

Ik wilde even langs de Subway lopen zodat we een broodje in de auto konden opeten als ontbijt, ik daar aangekomen dicht... Grrrr internet zei toch echt dat ie open was.
Dus dan alleen maar met Starbucks op reis.

Na ongeveer 1,5 uur rijden kwamen we op de tolweg zo een food afslag tegen en daar hebben we ons broodje van de Subway gehaald.

En voor de rest was het eigenlijk rijden, rijden en rijden voor Ramon dan.
En voor mij muziek luisteren, slapen, lezen, pspen, muziek luisteren.

Onderweg zijn we nog gestopt bij een Champs store. Hier hebben we weer de nodige dingen gekocht. Zo erg dat we het ook niet kunnen laten, vrees dat we straks echt een groter huis moeten hebben ;)

Goshen was ons eindbestemming, toen hadden we 7,5 uur rijden er op zitten.
Maar wel een heel groot stuk opgeschoten want naar Chicago hoeven we nu nog maar 2,5 uur te rijden.

Toen we daar aankwamen was ik zo kapot dat Ramon in zijn eentje even naar de winkel ging en een pizza ging halen.
2 uur later was Ramon weer tevoorschijn gekomen.
Het bleek dat hij een Wal-mart had gevonden en daar had hij even een uurtje in rondgelopen haha.
Ik dacht al waar blijft die jongen zo lang.
Ramon had ook nog heel veel Amish mensen gespot. Inclusief koets en paard.
Toch erg bijzonder dat de Amish gewoon bij de Wal-mart shoppen.

Rond half negen kwam Ramon terug met heel wat eten. De pizza bleek maar 5 dollar te zijn dus had hij maar wat extra gekocht omdat hij niet echt vertrouwen had in de kwaliteit. Uiteindelijk was de pizza best wel lekker.

Na het eten hebben we nog even honkbal op tv gekeken en ben ik daarna gaan slapen.
Helemaal kapot en gaar van een slechte nacht slapen en een lange dag in de auto.

Morgen gaan we op weg naar Chicago, whieeehooo :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Goshen

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 38434

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: