Bobsled experience - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Bobsled experience - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Bobsled experience

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

14 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Lake Placid

Helaas heb ik vannacht niet echt lekker geslapen en was ik al om 5 uur wakker maar dat betekende ook dat we vroeg op pad konden gaan.
Na in het hotel een continel breakfast te hebben genuttigd zijn we op weg gegaan naar Waterbury

Daar aangekomen hebben we de Ben & Jerry's icefactory bezocht, helaas mochten we van binnen geen foto's maken voor het geval we een spion zouden zijn.
Ramon en ik zijn alleen wel van mening dat we in de tc loods van het circuit ook best een ijsfabriek kunnen beginnen, zo klein was het namelijk.
Aan het eind van de tour kwam natuurlijk het belangrijkste gedeelte, een sampler proeven, het was milk & cookies erg lekker :)

Hier zijn allemaal smaken waar ik in Nederland nog nooit van had gehoord.
Dus hebben we aan het eind ook nog een ijsje gekocht. Ik had de smaken cherry garcia en coconut seven layer bar. Erg lekker allemaal :)

Daarna was het tijd om op weg te gaan naar lake placid. In dit plaatsje zijn tot twee keer aan toe de olympische winterspelen gehouden. Namelijk in 1932 en 1980.
Helaas stonden we in Burlington voor een dichte pond en moesten we omrijden naar Charlotte om met de pond over Lake Champlain te gaan.
In Burlington zijn we nog even de Radioshack binnen gegaan omdat de I pod niet helemaal mee wilde werken. Die man van de winkel heeft hem daar toen even 20 minuten op de lader gezet om te kijken of de I-pod nog wel oplaadde voordat we uberhaupt een lader zouden gaan kopen.
Nou dat komt dus echt niet voor in Nederland, daar wordt je al wat aangesmeerd voordat je uberhaupt er wat aan hebt.
Het is zo fijn hoe vriendelijk en sociaal de Amerikanen zijn.

Daarna was het doel om naar het olympisch center te gaan zodat ik een bobslee rit kon gaan doen op de echte baan die in 1980 ook is gebruikt.
We zijn 3 keer verkeerd gereden en verkeerd gewezen voordat we bij de bobslee baan aankwamen. Nog net op tijd voordat het was gesloten.

En daar heb ik op de echte bobslee baan een rit gemaakt, was zeker gaaf om te doen.

Daarna hebben we ons hotel opgezocht wat een bed and breakfast blijkte te zijn. Ik heb dat nog nooit geboekt maar het is niet verkeerd. Ze hebben hier echt twee hele lieve katten en nu mis ik mijn katten alleen maar :p

Vanavond hebben we gegeten bij een all you can eat aziatisch restaurant, wat helemaal niet te vergelijken is met die je in Nederland tegenkomt. Hier kennen ze niet het wokken (helaas) maar alleen die bakken met voedsel. Maar ook dat was niet verkeerd en erg lekker.

Vanavond ga ik ook weer niet te laat slapen omdat er morgen weer heel wat op het programma staat.
Ik ben hiet echt ontzettend aan het genieten :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lake Placid

Amerika

Lekker een maand op reis in Amerika..

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

Back in Holland

11 November 2012

Last day

11 November 2012

Ice(cold)land

09 November 2012

Still awake?

09 November 2012

Iceland here we come
Nadia

Actief sinds 23 Sept. 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 38362

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Amerika

30 September 2009 - 30 Oktober 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: