Creditcard gezeik - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu Creditcard gezeik - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Nadia Roelofsen - WaarBenJij.nu

Creditcard gezeik

Door: Nadia Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Nadia

27 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Vanochtend hebben we in eerste instantie een klein beetje uitgeslapen.
Toen Ramon wakker werd hebben we de ATV rental gebeld en quads gereserveerd voor een halve dag.
We moesten een beetje opschieten want het was ook nog twee uur rijden.
Daar aangekomen zag het er super vet uit met allemaal verschillende trails dus vol goede moed gingen we naar binnen.
Nadat Ramon echt eindeloos handtekeningen had gezet, zei het meisje dat naar mijn idee vrij nieuw was en niet zoveel verstand ervan had dat de creditcard was geweigerd.
Het bleek dat we voor elke ATV 700 dollar deposit moesten geven, tja zoveel had Ramon niet meer op zijn creditcard staan.

Dus wij de ATM die daar binnen stond leeggeplukt en samen 1400 dollar gepint.
Wij aan dat meisje gegeven die het aan het tellen was komt er een andere vrouw, ja we nemen geen cash aan als deposit. Wat???? En dat zeg je nu pas na dat we die hele automaat hebben leeggeplukt.

Dus uiteindelijk was het resultaat, twee uur heen en twee uur terug voor niets.
We waren beiden echt ontzettend teleurgesteld.
Vooral vanwege het feit omdat we 3 jaar geleden ook ATV hebben gereden maar dat dat een beetje een flauwe toer was.
En dit zag er zo vet uit en dan gebeurt dit.

Aangekomen weer bij ons hotel hebben we meteen voor de jet-ski's gekeken. We zijn namelijk van plan om zondag te jet skieen. Dit gaat waarschijnlijk ook niet door, want hoe warm het hier nu is hoe koud het dan gaat worden.
De temperatuur gaat kelderen met ongeveer 15 graden en om nou met 11 graden op een jet-ski te zitten zal een beetje tegenvallen.

Na alle teleurstellingen te hebben meegemaakt, hebben we besloten om naar de World of Coca Cola te gaan.
Hier hebben we ontzettend genoten, vooral van het laatste gedeelte, taste it...
Hier mocht je alle verschillende dingen proeven. Van allemaal verschillende continenten.
Sommige waren heel erg lekker en andere waren ronduit smerig. Na heel wat verschillende smaken door elkaar heen geproefd te hebben werd ik op een gegeven moment echt misselijk.

Na de World of Coca Cola zijn we naar een On The Border restaurant gegaan.
Jaaaaaa eindelijk we hebben er eentje gevonden dat maakt mijn hele dag weer goed :)
Wat hebben we daar echt ongelooflijk heerlijk gegeten.
Rijst en bruine bonen zijn dan een heerlijke verwelkoming na alle vette zooi die we hier naar binnen gooien :p

Ik was het trouwens een paar dagen geleden helemaal vergeten in mijn blog te zetten.
Maar vinden jullie het ook zo normaal dat je je nagels gaat knippen in een restaurant als het eten bijna wordt opgediend en als er in de buurt van je allemaal mensen aan het eten zijn?
Ik dus niet en wij maakte het mee in Louisville, een man die gewoon ongegeneerd zijn nagels aan het knippen was.
Ramon en ik dachten echt toen we dat zagen ... WHAT THE FUCK!!

Morgen hebben we weer een druk schema. Helaas zijn er al heel wat dingen niet doorgegaan van onze vakantie die we hebben gepland.
Maar he het is vakantie en daar moet ik mij aan vasthouden.
Dat ik gewoon 24 uur per dag met mijn lieverd kan samenzijn zonder al het gezeik wat er op dit moment allemaal speelt.

This is how I love life :)